Kool Haas

  • Hendrik

    Prikkers, ik ken de weide-haas, de bos -haas, en dan binnenkort ook de kool-haas :+

    Wat drinken wij daarbij ..

    Dank voor uw antwoorden

    Hendrik

  • Hendrik

    p.s.

    met spruitjes, hazelnoot en jus van gerookte thee en pure chocolade :+

  • Ed Starren

    Hebben we het nu over prozaschrijver en criticus Anton Koolhaas ?

    Ed

    weblog: www.wijnerij.web-log.nl

  • Udo

    en dan kunnen we gelijk tips vragen voor de volgende gerechtjes:

    Terrine eendenlever, ossenhaas en PX krentjes

    Snert met Sint Jacobsmossel, varkenswang en knolselderij

    Zwezerik met saus van koffie

    Ik heb nog een fles Gewurztraminer Vendange Tardive liggen, zou dat passen bij gerecht 1?

    Udo

  • Hendrik

    Nauw, we gaan International! :+

    http://dat.erobertparker.com/bboard/showthread.php?t=185539

    Nog 6 nachtjes woelen:)

    uw Hendrik

  • John

    Harry,

    Ik moet zeggen dat ik een goed gevoel heb met de indeling van Jeff Leve.

    Wat jij?

    Blijft leuk om te zien dat je een vraag stelt op de site van parker aan de andere kant van de wereld en dat je binnen een uur een aantal geweldige reacties en tips heb. Zelfs iemand uit Antwerpen…..5 minuten bij mij vandaan maar we communiceren via de USA :D

    Hasta Luego

    John

  • Ruud Göebel

    Beste Hendrik, de enige Koolhaas die er wel toe doet is Rem. :)

    Ruud.

  • john

    volgens de kenners is de kans erg groot dat de Sassicaia 85 kurk heeft……..ben benieuwd…..

    Hasta Luego

    John

  • Udo

    Stukje van JR:

    Few of these wines sell for less than £60 a bottle, many for more than £100, and Sassicaia 1985, a wine I will forever remember being stupid enough not to order from the list at Leiths restaurant for £75, now costs about £750 a bottle if you can find it. We tasted the last bottle in Gidleigh’s cellar (the 1998 tasting having consumed two of them, one corked) and very, very fine it is too – still very dark and full of energy yet seductively velvety. It had a finesse that was lacking from the Solaia 1985 and was much more complex than the Tignanello 1985, but all three were great wines.

    Sassicaia 1985 19 Drink now-2020

    £750

    The darkest, most vibrant colour of this flight. Strongly Cabernet on the nose but very voluptuous and velvety. Very lush and intense and deep. Long. Great balance and more finesse than the Solaia. There is still considerable energy in here too! Very, very long.

    Heb ook op haar site om advies gevraagd voor de beste line-up. Heb zelf ook een alternatief gemaakt, weer anders dan die op RP forum.

    Udo

  • Udo

    Het kan altijd nog gekker: 2300 RP…

    http://dat.erobertparker.com/bboard/showthread.php?t=164060

    Udo