Mooie meevaller.....

  • Juan

    Zit ik net met mijn prikmaat Peter in Spanje wat tee-times te boeken bij een golfzaak….valt mijn oog op een fles Pagos Viejos 2004 van Artadi……ik zeg tegen de lieftallige dames: is die fles wijn te koop?

    Ze beginnen te lachen en laten weten dat de fles van de baas is en dat hij die van een zakenrelatie heeft gekregen. Alleen hij drinkt geen wijn….we hebben nog meer flessen….ondertussen loopt ze naar een doos in de hoek van de ruimte en haalt er als 1e een fles Flor de Pingus 2004 uit……ik kijk Peter aan voel meteen adrenaline door mijn lijf…..“Flor de Pingus 2004 roep ik….woooow!” Ik wil de flessen kopen…geef ik aan…..“meen je dat echt”? Zegt de rondborstige blonde dame….deze flessen staan namelijk klaar om WEGGEGOOID te worden!!

    U begrijpt het al……gratis meegekregen….je maakt het mee hier in Spanje….:D

    Overigens is de shop van Engelsen….gelukkig zuipen die alleen maar emmers met lauw dood bier….:)-D

    Hasta luego

    John

  • Wolf

    Dacht ik dat ik de enige was die dit regelmatig heeft……

    By the way: begrijp me niet verkeerd! Ik heb regelmatig flessen moeten weggooien! Leeg weliswaar maar toch!

    John, John, het zij je gegund!

    Gr. Wolf

  • Hendrik de vierde

    De duvel sch…>:D<

    En ook nog een blonde rondborstige dame…..

    Veel plezier gewenst

    Hendrik, mijn hoogtepunt vandaag was een fietstochtje naar Nunspeet

  • Peter B

    Hahaha, mooi man. Als ze tegen mij zeggen “jij houdt toch van wijn, wij niet en deze staan klaar voor de glasbak” hebben de flessen meestal een schuine hals…

  • romke van dijk

    Stinker :-) maar gegund hoor!