Zuid Rhonereis 2014

  • WilD.

    Prachtig verhaal Wolf. Zeer herkenbaar. De laatste jaren stoppen we steevast in Gigondas (oa. Domaine Saint Cosme) op onze doorreis naar de Priorat. Het proeflokaal in Gigondas is inderdaad voortreffelijk. Dit spaart je een heleboel zoekwerk naar de juiste wijn. Neemt niet weg dat de bezoekjes aan de willekeurige boer natuurlijk nog de mooiste ervaringen zijn. Ik denk hierbij bv aan Saint Damien….

    Gr, Wil

  • Mvdhoorn

    Hi,

    Mooi verslag Wolf. In een keer uitgelezen en zou bijna gelijk weer die kant oprijden (:P) Zelf ook net terug uit de Rhone vallei. Deze keer bezoeken beperkt tot domeinen rondom C9DP.

    Het proeflokaal in Gigondas staat bovenaan voor de volgende keer (tu)

    Cheers,

    Marco

  • Peter V

    Leuk verslag Rolf !!!!!

    Morgen Gigondas op de terugreis !!!X(

    Saluut

    Peter V

  • Chris

    Prachtig man lees dit verhaal op mij adres in heppingheim op de weg terug van Italië, heerlijk leesvoer .

    Gr.Chris,

  • Peter Sn

    Heel herkenbaar. Vier jaar geleden gingen we op vakantie in de Languedoc. Ik kon mijn dochters nog sturen met een leugentje om bestwil. “We hebben nu een kleinere auto, dus probeer zo weinig mogelijk mee te nemen, dames.” Zo bleef er keurig een laag over voor wijnaankopen. Het jaar erna kwam ik daar niet meer mee weg. Bij het inpakken kon ik het derde en vierde paar schoenen (hakken op de camping??) nog maar net wegwerken en zag geen enkel gat voor wijndozen.

    Tijdens de vakantie vergeet je dat en wint het wijnenthousiasme van de reden. Maar kijkend naar een stapel van 10 wijndoosjes dacht ik ineens, ai, hoe krijg ik dit mee…

    Uiteindelijk heb ik bij de plaatselijke Renaultdealer een dakkoffer aangeschaft. En weer bedacht ik een leugentje om bestwil, nu voor mijn vrouw. Om die dakkoffer terug te verdienen, moest ik wel nog wat extra doosjes wijn meenemen.

  • Dick Schinkel

    Prachtig :D Peter SN

    Met Smakelijke Groet Dick