Terug

  • kaptein

    Waarde prikkers,

    Op het gevaar af op lange tenen te gaan heb ik de volgende wens:

    Volg het prikbord al meer dan 10 jaar.

    Heb genoten en soms geleerd van een groot aantal bijdragen van wijnliefhebbers.

    De bijdragen van Eelco van Wieringen heb ik altijd met veel plezier en interesse gelezen

    Hij weet heel veel, heeft een originele eigen kijk op wijn. Voor mij (zonder anderen te kort te willen doen) de allerbeste die ik in al die jaren op het prikbord meegemaakt heb.

    Dat hij nu verbannen is van het prikbord ervaar ik als een gemis en als kwaliteitsverlies van het prikbord.

    Als hij dat wil vind ik dat hij gewoon op dit prikbord terug moet keren.

    Mijn wens is dat Eelco terug keert op het prikbord.

    Onder eigen naam

    Sjaak Kaptein

  • ChrisW

    Heeft Eelco in de laatste jaren op dit prikbord over wijn geschreven? Ik kan het me niet herinneren. Misschien wel in de zin dat wijn die anderen dronken en beschreven te duur zou zijn om na consumptie ervan nog als wijnliefhebber of zelfs als normaal mens geclassificeerd te kunnen worden.

    Als mensen zich zo gedragen op een forum als Eelco heeft gedaan, dan hoor je daar wat mij betreft niet thuis. Er zijn teksten op het prikbord verschenen die m.i. echt te gek voor woorden waren. Eelco zou dat zelf denk ik ook niet moeten willen want ik kreeg niet echt de indruk als ik zijn teksten las dat hij gelukkig was of werd van zijn tijd hier op het prikbord.

    Ik heb overigens ook gehoord van anderen dat ze hem missen. Maar dan ging het wel om het missen van de soms heftige relletjes op het prikbord.

    Mvg,

    ChrisW

  • Hendrik de vierde

    Sjaak, ik denk dat helemaal niemand er bezwaar tegen heeft als de drs. hier terugkeert onder eigen naam.

    John een beetje kennende:D

    Hendrik

    p.s. drink je nog wel eens iets fatsoenlijks?:D

  • Hendrik de vierde

    De laatste jaren kwam er weinig zinnigs uit Chris, maar heeeel vroeger…

    Kan mij nog zijn P.N. van de Clos Mogador 2001 herinneren!

    Hendrik

  • ChrisW

    Ik denk dat Juan de cat fights inderdaad mogelijk zelfs mist :)

  • EdterBak

    Ik ben het met Sjaak eens,

    en die ouwe koeien, laat die lekker liggen

  • Juan

    Ik deel de mening van Sjaak….ik mis hem ook….(al is ie er natuurlijk met grote regelmaat even…)

    Hasta luego

    John

  • Den Eel

    Dit is sympathiek van je John. We begraven de strijdbijl.

    Salut,

    Eelco