Wijndomein

• Udo

Ik ben al jaren lid, geweest dus nu, van VvdGW maar kocht er eigenlijk al jaren niet meer.

Dat was nu precies hun probleem. En 15.000 leden voor de grootste supermarkt van Nld is bedroevend weinig. G&G heeft al meer dan 100.000 kaarthouders!

Udo

• Robèrt Koopman

100.000 kaarthouders….. :-)

Dat zijn nog eens aantallen zeg!

Toch een slimme zet zo'n kaart denk ik, daaarom doen ze het natuurlijk ook.

Maar gek genoeg heb je hem er zo uit en dat is ook de bedoeling, je geeft de klant een goed gevoel qua korting en je hebt “vaste” klanten!

M.v.g,

Robèrt

• Anne-Wies

Jouw laatste zin viel mij op Robèrt: ik ben ook al jaren lid van die club (je moet tenslotte weten wat je collega's doen..) maar ik heb ook helemaal geen bericht gezien dat “de club” op gaat houden te bestaan.

Of hebben we iets gemist?

• Udo

Als ze hun eigen klanten zijn vergeten? Slechte PR.

Maar het is echt zo, geplukt van de VvdGW site:

Vrienden van de Goede Wijn wordt AH Wijndomein

Wij hebben een geheel nieuwe wijnwebwinkel geintroduceerd: AH Wijndomein! Vrienden van de Goede Wijn houdt daarom vanaf heden op te bestaan.

Udo

• Robèrt Koopman

Het zal op de site gestaan hebben maar je krijgt (kreeg) als lid gewoon een boekje met een bestelformulier.

Het bekijken van de website was dus geen wezenlijk onderdeel van het lid zijn van deze club.

Een berichtje bij de laatste mailing zou wel zo netjes zijn geweest.

Ze waren er tenslotte lang genoeg mee bezig om het te veranderen.

Ik neem niet aan dat het beëindigen als donderslag bij heldere hemel kwam.

Maar maakt voor mij niet zo veel uit hoor, ik las het boekje wel maar bestelde er eigenlijk nooit meer.

Hoewel ik aan het begin van het jaar wel eens van die “verrassingsdozen” kocht, had je van alles wat en daar zat best wat leuks tussen.

Een club met zo'n lange historie had een mooier einde verdiend is mijn bescheiden mening.

Ik moet de nieuwe site nog eens goed bekijken maar is het niet gewoon een onderdeel van Albert geworden?

Of hoe de bezorgdienst van AH ook maar mag heten.

Die bezorgdienst werkt wel goed, heb ik louter goede ervaringen mee.

Ook als er iets niet klopt dan lossen ze dat netjes op.

Ik bel namelijk ook als ik iets teveel heb gekregen, daar kunnen ze maar slecht mee omgaan…. :-)

M.v.g,

Robèrt

• Robèrt Koopman

Ik kreeg vandaag een brief van AH/Wijndomein.

Met de datum 27-10-2008 …. :-)

Netjes een uitleg dat VvdGW per direct was opgehouden te bestaan en dat het opgaat in dit Wijndomein.

Je hoeft als nieuw overgeschreven lid de eerste keer de bezorgkosten niet te betalen.

AH heeft het dus wel netjes willen doen maar de brieven hebben er te lang over gedaan zeker?

M.v.g,

Robèrt

• Krijn Hoetmer

Ralph, zou je kunnen uitleggen wat je bedoelt met de gemiste kans wat betreft navigatie? En qua SEO is er inderdaad weinig gedaan. Hopelijk doen nette, toegankelijke HTML, (deels) leesbare URLs en goede titels genoeg :)