Zondag wijn........

• Mathieu Wechseler

Zeau, het eten zit er ook weer in.

Een lekkere neustong gesmoord in de oven met daarbij een lichte room/bieslooksaus en met palmsuiker gekarameliseerde worteltjes.

Hierbij dronken we een Silvaner Spätlese trocken uit Franken van het huis Blass (Erlabrunn), 4,50 euro af domein!!! Geweldig lekker bij de tong.

Amitiés,

Mathieu

• Ronald Heijden

Beste Mathieu ,

Ben blij dat je weer uitgebreide PN's aan het plaatsen bent is altijd genieten.

Vanavond maar weer eens een Gran Fuedo d.o. Navarra open getrokken uit mijn assortimentsdoosje en dit maal de Chardonnay 2006. Lekkere vette sjardonee met net genoeg hout om het leuk te houden, niet te veel tropische vruchten mix. Gewoon de edele druif in zijn waarde gelaten zonder te veel gepimp aan de smaak. Prima in balans en bovenal erg lekker , smaakt naar meer ! Eindigend met een fors bittertje wat ik zeer kan waarderen bij deze wijn.

Groeten,

Ronald Heijden

• John

Had vanavond de El Nido 2005 in het glas. Nondeju wat een dikke bek vol s.e.x is dit toch…sorry dat ik het zo zeg…….dit heb ik ook bij de 2 Aalto wijnen, Clio en de Deus ex Machina……..een ongekende zwoelheid in deze wijnen! Helemaal mijn wijnen………helemaal eens met punten van Parker…ook van mij krijgt ie dus 99/100.

Hasta Luego

John

• Hendrik

El Nido 2005= Kindermoord :+

• John

klopt…..