WIJNLIJST-CHATEAUNEUF-DU-PAPE WIJNPROEVERIJ

• Robèrt Koopman

Wowerdewow zeg!!!

Harry, dankjewel voor deze indrukwekkende lijst zeg!

Als er iemand is die daar een foto van die enorme rij flessen wil maken en het hier plaatsen zou ik dat bijzonder op prijs stellen!

Je zou daar maar bij mogen zijn zeg, een voorrecht!

M.v.g,

Robèrt

• Mathieu Wechseler

Beste Harry,

Alleen al voor de Rayas bij het dinerbuffet zou ik willen deelnemen. (…en Mont Olivet…veelal onderschat)

Zijn er nog plaatsen vrij?

Amitiés,

Mathieu

• Harry Karis

Mathieu, er zijn nog enkele plaatse te vergeven…..maar dan moet je wel snel zijn.

• Wolf

En oppassen dat je niet bij Harry tussen de spam terecht komt …….. ;-)

• Dick Schinkel

Had laatst ook een “Wolf” in m'n spam en de virusscanner sloeg alarm !!! :D

Dus dat is niet eens zo gek :)

• theo

Mooie lijst, goed te zien dat er ook veel van de domeinen in mijn kelder zijn vertegenwoordigd :-)

Waar en wanneer is deze proeverij?

TG

• Harry Karis

Stuur me even direct een mailtje Theo………

• Hendrik

Met alle respect,

Kleine 150 wijnen, dat trekt toch geen mens???

Uw Hendrik

• Harry Karis

ZIJN WIJ WIJNFANATEN GEWONE MENSEN HENDRIK???

Natuurlijk MOETEN ze niet alles proeven….maar toch… gedoseerd en behoedzaam moet je toch behoorlijk ver kunnen komen Bovendien MOGEN ze ook spugen!!!

Mijn primair doel was om zoveel mogelijk verschillende stijlen Chateauneuf wijnen te laten proeven…en vergelijken…het is verrassend hoe meer en meer ‘gewone’ en vaak onbekende wijnmakers uit hun schulp weten te kruipen. Hierin speelt het fenomeen ‘nieuwe en jonge’ wijngerneratie een significante rol. Om die reden zullen er een aantal jonge wijnmakers aanwezig zijn…….

• Hendrik

Fantastisch Harry, diep respect, weet wat er komt kijken bij het organiseren van een proeverij.

Allen veel proefplezier gewenst

Hendrik

p.s. prikkers willen vaak alles proeven :+