Morgen is het zover!!!

• Ruud Göebel

Zo begint een zin op het weblog van prikker Udo. Ik wens de deelnemers aan de méér dan unieke gebeurtenis bij Het Zusje van de Librije, al het mogelijke wijnplezier en eetgenoegen toe. Hendrik vooral, maar ook de medeorganisatoren hulde voor dit initiatief van het geweldige evenement in Zwolle van de “100 punten Parker proeverij” Enigszins jaloers ben ik eigenlijk wel! :) Ik zie uit naar de verslagen, maar ook de foto's.

Ruud.

• Robèrt Koopman

Zo is het Ruud!

Ook ik kijk uit naar de foto's en de verslagen!

En ik ben ook erg benieuwd wie er allemaal met Parker op de foto gaat.

Zo'n kans laat je toch niet aan je voorbij gaan!

M.v.g,

Robèrt

• Udo

Niet alwéér met Parker op de foto, ik kan al met hem lezen en schrijven ;-)

Maar kijk wel erg uit naar de proeverij.

Udo

• Robèrt Koopman

Nou, om Parker eens echt met je hand aan te raken heeft wel wat hoor!

Dat je dan met hem kan schrijven en lezen is mooi meegenomen….. :-)

M.v.g,

Robèrt

• Willem Booij

Veel plezier morgen allemaal!

Stel je voor dat ik mezelf opgegeven had, moet nog enkele dagen peniciline innemen vanwege een ontsteking…pfffffffffffffffffft

Ik verheug me maar vast op een private wining/dining medio februari, een topevent met Top Italie 1997 (daar kijk ik naar uit), een private wining/dining 6 december in Anvers (dat wordt veest!) en een Bordoot evening in Putte next week..

Jongens en meisjes, drink en geniet!

gr

Ps. de groeten aan de *** chef :D

• Tom

hé ***,

stel je voor …… ???? 'k heb het meegemaakt : longontsteking bij de napa happening …

btw, kan ik dit als een bevestiging beschouwen voor jouw aanwezigheid op italia 1997 ?

• Hendrik

Dit schreef mij een bekende “vinoloog ”, en ik mag hopen dat eenieder zich op deze wijze heeft geprepareerd:

Natuurlijk de 100 RP proeverij…

Ik neem aan dat je al volop in training bent; een beetje lopen, veel rust pakken, groenten en koolhydraten tot je nemen, af en toe een 98 of 99 puntertje om in de stemming te komen en langzaam naar een topconditie toe te werken, om op het juiste moment daadwerkelijk te kunnen pieken…

Ik wens je veel sterkte!

:+ :) :+

Hasta pronto

Hendrik

p.s. Willem, beterschap!

• Willem Booij

Hi Tom,

dat heb ik recent de Doktert laten weten..

grt

• Willem Booij

Hendrikus bedankt!

ergens heb ik gehoord dat je “best wat alcohol” kan innemen tijdens een penicilline kuur, mij lijkt het niet handig voor de levert. Wat zou de doktert er van zeggen..

Moet nog 6 pillekes..

grt

• Tom

prima

wil je nog fles bevestigen (indien mogelijk voorafgaandelijk via Peter V of Z afleveren) ?

zend je me jouw mailadres nog eens (je weet wel naar tombawi….@telen… ) ? had je eerder deze week mailtje gezonden maar waarschijnlijk is er iets misgegaan.

beterschap,

Tom