Nieuw Virus ???

• Dick Schinkel

Een nieuw gevaarlijk virus doet van zich spreken.

Het heet ‘Worm Engaging & Recreation Killer’ (afgekort : W.E.R.K.).

Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef of van je collega's. Raak het niet aan! Het virus wist je privéleven. Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur ‘s morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs ’s avonds niet meer over.

Als je in contact komt met W.E.R.K. zijn er twee oplossingen: De eerste oplossing is ‘Werk Isolerende en Joviale Neutralisator’ (afgekort: W.I.J.N.). De tweede heet ‘Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter’ (afgekort: B.I.E.R.). Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale slijterij of supermarkt.

Stuur dit bericht door naar je vrienden. Heb je geen vrienden (meer), dan heeft het W.E.R.K. je al geïnfecteerd. Hoog tijd om er iets tegen te doen!!

• Ruud Göebel

:D Beste Dick ik, moest onmiddellijk aan een opmerking van Kees van Kooten denken: “ Zowel Bie als mijzelf zijn namelijk niet Aan De Alkohol, niet Aan De Drugs, maar reeds jaren Aan Het Werk. Wat een hele erge Verslaving is. Daar kom je namelijk nooit meer van af.” :)

Ruud.

• Dick Schinkel

:D:D:D

Met smakelijke groet Dick

• Hendrik

toen ik de kop las dacht ik dat het over de bojoles primeur ging :+

Gelukkig wordt daar geen enkele aandacht meer aan besteedt,

uw Hendrik

• Udo

Gisteren een glaasje Duboeuf geproefd, nog nooit zo'n dun en zuur sapje gehad, deed me denken aan rode Vinho Verde. Dit slechte jaar lijkt me de doodsteek van de Primeur te worden.

Udo

• sjaak Kaptein

Heb woendagavond (enkele uren voor de debloccagedatum) Beaujolais Nouveau 2008 geproefd van een wijnmaker die zijn vak verstaat.

Proefde zoals Beaujolais Nouveau moet smaken. Eén en al verrukkelijk fruit.

Dat is de enige pretentie die zo'n kleine wijn heeft.

Kreeg er een soort zonnig Parijs terrasgevoel bij.

Het blijft een wonder dat in nog geen twee maanden tijd (op 26 September begon de oogst) zich een proces voltrekt van druif tot gebottelde jonge wijn.

Sjaak Kaptein

• Appelsientje

Zie:

http://www.perswijn.nl/nieuws/993/beaujolais-nouveau-lekkerder-dan-huiswijn.html?PHPSESSID=8ece544d125a75506762dcb0125ae07a

Het is maar net waar je Beaujolais Nouveau mee vergelijkt, natuurlijk.

• Robèrt Koopman

Maar zijn ze alweer te koop dan?

Ik dacht dat het proeven ook niet mocht voordat het in de winkel staat?

Het is inmiddels één van de bekendste wijntradities ter wereld.

Veel tegenstanders maar dat is tegenwoordig normaal.

Zoals Sjaak al aangeeft, knap dat het zo snel gemaakt kan worden.

• theo

heb nog niet gekocht, doe ik denk ik ff op weg naar huis.

Vind het jammer dat er hier altijd erg negatief over gedaan wordt. Je kunt dit niet vergelijken met andere wijnen, het is een heel ander soort product. Zo kun je ook die andere wijnen niet vergelijken met de BN.

Vind wel al die ophef eromheen (al wordt dat wel steeds minder) erg overdreven.

Helaas Sjaak….. het zal bij dat terrasgevoel blijven….. Morgen ga ik vin chaud maken, daar is het hier weer voor…..

TG

• Appelsientje

Robèrt Koopman schreef:

>

> Maar zijn ze alweer te koop dan?

> Ik dacht dat het proeven ook niet mocht voordat het in de

> winkel staat?

Ze zijn alweer te koop: derde donderdag van november was gisteren.