Nu de standbeelden in Lent een witte hoed hebben gekregen, is het tijd voor gluhwein. Wat zijn de beste recepten?
Salut,
Eelco
Twee flessen wijn van De Lus en restjes proefmonsters uit de Bergerac, 4 gestampte steranijzen, 4 kruidnagelen, 2 pijpjes kaneel, voldoende suiker, schil + vruchtvlees van 1 sinaasappel. Zacht verwarmen en gedurende een tiental minuten op een temperatuur van zo'n 65 graden houden. Uitzetten en smaak laten winnen. Voor het serveren weer even de vlam eronder en een flaconnetje bruine rum (ook De Lus) toevoegen. In bekers en lodderig wegzakken. Zalig
;-)
Ik kan daar nog dit over zeggen: momenteel wordt werk uit de beginperiode (alles onder de driehonderd meter) verwijderd om plaats te maken voor nieuwe projecten. Van hetgeen overblijft zal ook de kleinste bij bepaalde zonnestanden de St. Steven in de schaduw laten staan. De grotere hullen gedurende de middaguren Lent, Nijmegen en gedeeltes van Groesbeek in het duister. Maar zoals al gezegd, de ambities van de gemeenteraad reiken verder, men wil over de grens.
Voor mij hoeft het allemaal niet zo.
Eelco
Zoiets als in vroeger Griekse tijden bij Rhodos, wijdbeens een beeld over de ingang van de haven.
Helaas is het beeld bij een aardbeving ooit verloren gegaan.
Zoiets mag van mij direct weer gemaakt worden!
Bij die van jou zou je ergens “wijn” uit kunnen laten stromen…..
Lijkt me wel grappig maar mag vast niet!
M.v.g,
Robèrt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?