CDP proeverij Roermond Treinen!!!

• JoostB

Ik vroeg mij af of er meer prikkers van plan waren om met de trein naar Roermond af te reizen?

Ik doe in ieder geval het stuk Utrecht - Roermond…

Santé,

Joost

p.s.: Harry: is de proeverij te belopen vanaf het station?

• Mathieu Wechseler

Joost, check mail!

Vanaf het station is het niet echt te belopen. Maar dat komt goed.

• sjaak Kaptein

Mathieu,

Wil je de zelfde mail ook naar mij toesturen.

Bij voorbaat dank.

Sjaak

• Harry Karis

Indien jullie mij een aankkomsttijd doorgeven en een telefoonnummer kan ik mogelijk voor vervoer heen en terug zorgen…..is inderdaad niet te belopen.

Vergeet niet dat we al om 3u starten.

Harry

• Willem G

Harry,

De trein waar Joost, Mathieu, Peter V en ondergetekende op zitten komt om 14.33 aan als de trein op tijd is.

Het is een kleine 3 km. naar de proeflocatie. Niet handig om te lopen.

Bus 66 brengt ons behoorlijk in de buurt als ik me niet vergis, maar als je een betere optie hebt Harry, dan sta ik daar helemaal voor open.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Tot zaterdag allemaal.

Willem G.

• Harry Karis

Willem, laten we afspreken dat er tot 14.45u een personenbusje (max 9) op jullie zal wachten. Bel ven in geval jullie vertraging hebben. Terugbrengen naar het station is ook geen probleem.

Stuur mij persoonlijk even een email voor het telefoonnummer.

Harry

• Willem G

Prachtig Harry,

Mail verstuur ik meteen hierna.

Treingenoten: Willen jullie allemaal de kraker “Busje komt zo” alvast instuderen, zodat de chauffeur ons moeiteloos kan herkennen. :D

Willem.

• Willem G

Beste mensen,

Ik ken hem nog niet, maar die Harry Karis is wel een perfectionist hoor!

Organiseert een prachtproeverij en maakt zich ook nog druk om alle besognes er omheen; vervoer, overnachting evt.

Echt petje af!!!

Ondanks het feit dat we een bijdrage betalen in de kosten ben ik van mening dat dit op zijn minst even gezegd moet worden.

En eigenlijk vind ik dat hij daarom wel iets verdient. Een leuk flesje Côtes du Rhône misschien? Of, laten we eens gek doen ….. een Gigondas? ;):):D

Mijn e-mail staat open voor suggesties.

Groeten,

Willem G.

• JoostB

Ik teken ook alvast Jasper in voor het Busje…

Santé,

Joost

p.s.: Lijkt me overigens een uitstekende reden om de term treinwijn weer eens nieuw leven in te blazen ;-)

• john

We maken hem blijer door volgend jaar allemaal zijn boek te kopen lijkt me zo……….:D

Kan iemand mij nog een keer de gegevens voor zaterdag mailen? Mijn mailbox kan ik al 3 weken niet inzien door een comp.crash.

Gelieve te sturen naar trijp005@planet.nl

Thanks

Heb er zin in!

Hasta Luego

John