CDP proeverij Roermond Treinen!!!

• André

Ik ben nog nooit voor een proeverij van het station afgehaald. Ik zou er bijna voor met de trein gaan….

De BOB moet nog toezeggen, anders wordt het inderdaad de trein…

AS

• sjaak Kaptein

Natuurlijk kopen we allemaal zijn boek.

Lijkt me voor iedere Rhône liefhebber een niet te missen boek.

Sjaak Kaptein

• André

Wilde ik al doen, maar het is er nog niet. Moet mooi worden.

Leuk iedereen zaterdag weer te zien..)

Volgende stop Voorschoten?

AS

• Dick Schinkel

Kom ook met de trein……als de NS nu maar niet overbelast raakt met al die treinende prikkers :D

Tot zaterdag.

Met smakelijke groet Dick

• Harry Karis

Er kunnen 8 passagiers in de bus…mocht dit niet voldoende zijn, rijden we toch gewoon nog een keer!!

Harry

• Wolf

Hoi Sjaak,

ik heb jou ook een aantal mails gestuurd. Heb je die gekregen? Heeft niks te maken met de proeverij, maar aangezien ik je per mail niet kan bereiken, moet het zo.

Groet,

Wolf

• Hendrik

Alle deelemers heel veel proefplezier toegewenst, en mijn respect voor de organisatie.

Zoals Harry mij mailde, je hoeft niet alles te proeven :+

Ik ken mijzelf, en heel wat prikkers. Uit puur lijfsbehoud doe ik dus niet mee.

uw Hendrik

• John Copier

Kan er helaas door v.b.h. niet bij zijn. Ik wil wel eens weten wie nu de echte bikkels zijn en voor de hele rit gaan. Veel proefplezier en ik kijk naar jullie berichten uit.

John

• Harry Karis

Als ik goed tel kom ik op 6 potentiele passengiers. Er kunnen er 8 in het busje.

Maar zoals eerder aangegeven kan er indien nodig vaker worden gereden….gezien de korte afstand.

Tot zaterdag

ps vrijdag ga ik al die jonge ‘wijnboeren’ ophalen en zullen we een pre-party bij mij thuis houden…….maar hopen dat ze zaterdag aanspreekbaar zijn en de handjes laten wapperen!!

• Hendrik

Er mag gezongen worden in de trein!

http://www.dumpert.nl/mediabase/315001/854bc18d/zingnegerts_vs_kakker.html

:+ :) :+