La Confession 2005

• John

Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord……..95 punten krijgt deze St.-emilion van onze Amerikaanse vriend….ff proberen dus:

Prachtig etiket en capsule met 2 azuurblauwe vlaggen erop. Niets klassieks aan en dus duidelijk een “jong” domein. 3 Ha in totaal, dus veel flessen zullen er niet van zijn……

Pop en Pour, geweldig dikke neus van chocolade, kokos en kersen. Waar is dat typische bordeaux kruidje? In de mond dik dik sap, zalvende wijn met nog harde tannines. Deze wijn vult werkelijk mijn hele hoofd en lichaam met wijn….ik word er warm van. Wat een concentratie! Typisch een “parker” wijn….en die van mij!

Mensen die houden van moderne bordeaux a la Mondotte, Hosanna, Rol Valentin en Valandraud…..KOPEN!

96+/100

Hasta Luego

John

• Eric M.

en waar haal je dat?

eventueel per mail…blijft het onder ons ;-)

• John

sjek meel

• Dick Schinkel

Had wel eens van een pomerol met dezelfde naam gehoord………………

maar dus niet.

Dan moet dit hem zijn :

klopt dat John ?

Met smakelijke groet Dick

• John

helemaal!

• Bingo

nu, mijn nieuwsgierigheid is ook gewekt….kunt u mij ook mailen waar deze te koop is

• Marcel

Bingo,

Ik heb Google op mijn computer.

Als ik de wijn intik zie ik dat Divino in Belgie een aanbieding heeft.

Rennen!

Groet

Marcel

• John

waarschijnlijk uitverkocht…….:D

Hasta Luego

John

• Hendrik

middels Vinopedia zijn er zelfs toeters van 18 liter te koop!

Dat is toch meer iets voor jou John?

Hendrik

• John

18 liter van deze 2005? waar dan Harry?

Als je in totaal maar 1000 kisten van een wijn hebt, dan lijkt het me niet echt verstandig om 18 liter flessen te bottelen…..

Dit was echt een koopje…45 euro per fles voor een garagewijn van de rechteroever uit 2005 met 95 parkerpunten…..dan koop ik meteen alle kisten….. :D