O.K. er staat 2001 op het etiket, maakt bij die F@!#$% wijn toch niet zo veel uit?
Toeter kost 2400, tot 4400 euro per fles :+
je Hendrik
Hi John,
Eindelijk heb ik eens een wijn goedkoper kunnen scoren dan jij, en dat is niet gemakkelijk
De en-primeur prijs bij Bloem was namelijk 37 Euro volgens mijn spreadsheet, maar dat was wel 2,5 jaar geleden voor de enorme hype…
Meestal liggen onze smaakvoorkeuren in dezelfde richting, vandaar dat ik blij ben met jouw waardering voor deze wijn. Gabriel waardeert hem overigens ‘maar’ met 17/20, dus zullen we maar zeggen dat ook Gabriel nog in opleiding is .
Tot morgen maar weer voor wederom een memorabel proeverijtje…!
Peter Z.
hey Peter,
Dat je het durft te noemen……..2,5 jaar geleden had je hem voor 7,50 goedkoper……..hahaha is dat dan echt goedkoper gezien de latere ontwikkeling van 2005? en mag ik hieruit concluderen dat je een kist van deze superwijn hebt gekocht? Zo ja, excellent choice!
Overigens slaat Gabriel voor wat betreft Bordeaux de plank regelmatig volledig mis! Weet je nog onze Montrose 86 van vorige week die nog piepjong was……..volgens Gabriel 14/20………volgens Parker nog een lang leven te gaan….en zo kan ik er nog wel een aantal noemen…..
Hasta Sabado
John
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?