Krijg net een aanbieding voor o.a. de volgende wijnen binnen. Lijken jullie dit redelijke prijzen?
* Montrose 2006 60 euro
* Chasse Spleen 2006 20 euro
* Talbot 2006 34 euro
thks
TG
Nou Romke, als ik het zo zie op die pagina (er zijn maar drie aanbiders lager 56 euro), dan lijkt die 60 euro mij helemaal niet zo gek, dat is in een winkel, hier om de hoek dus geen verzendkosten. Dan lijkt het mij dus zelfs eigenlijk goedkoop.
Dat geld ook voor bv Casse Spleen, die kost op het internet ook 20 euro, maar ook dan komt er nog verzendkosten bij.
Leuke pagina trouwens die vinopedia.
Het is in de bergen inderdaad al erg wit, vlook gisteren naar huis, prachtig, alleen de valley is nog groen.
TG
Theo,
Voor dit soort prijzen zou ik de wijnen lekker laten liggen, tenzij je ze echt wilt hebben (bijvoorbeeld om een langlopende vertikaal in stand te houden).
Voor dit geld zijn betere wijnen te koop. Voor hetzelfde geld of minder zijn bijvoorbeeld ook dezelfde wijnen uit 2001 te koop.
De prijzen liggen iets boven de en-primeurprijzen van Bordeaux 2007, wat qua jaargang waarschijnlijk iets minder is maar wat prijzen betreft wel indicatief is omdat deze universeel veel te hoog zijn bevonden en de wijnen zeer slecht verkocht zijn.
ChrisW
Ed,
Ik vrees dat dat meer zegt over de redelijkheid van prijzen van het AH-winkeltje dan over de door Theo genoemde prijzen.
Bij Ton Overmars kosten beide wijnen 37 (talbot)/77 (montrose) en qua zekerheid over hoe de wijnen zijn getransporteerd en bewaard lijkt me Overmars ook meer bieden.
En-primeur kosten de wijnen bij overmars natuurlijk aanzienlijk minder en het lijkt me meer dan waarschijnlijk dat de veilingprijzen in de komende jaren voor vrijwel alle 2006 Bordeaux aanzienlijk onder de en-primeurprijzen gaan liggen.
Chris
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?