Vergis ik me nu, of is het hier opvallend rustig….
Waar zijn we druk mee?
Van mijn kant…
afgelopen vrijdag afspraak met goede vriend, biertje, biertje, biertje, In den Doofpot, glas, glas, fles, fles, koffie-met, koffie-met, wijntje….
afgelopen zaterdag reünistenavond, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, biertje, wijntje, wijntje
afgelopen zondag… spijt, spijt, spijt
maandag, dinsdag, woensdag, donderdag…. vrijwillig leverherstel ;-))))
Morgen mag ik weer (van mezelf overigens) ;-)
Ruud, jij hebt het helemaal goed!
Kom net terug van een gewaardeerd prikker in HvH, aldaar een aantal prachtige wijnen uit Griekenland bezorgd, en even bijgepraat onder het genot van 2 Rieslings uit Duitsland, een Molitor uit 1992 en eren Thanisch uit 1988.
Gelukkig viel daar de sneeuw mee, onderweg was het gekker!
Mvg
Martin
Zo druk was het niet Martin. Bij jou maar ook bij mij niet. Helaas voor ons was de Molitor in sneltreinvaart aan het kapot gaan. Zo rond de klok van 10 nog maar eens proberen maar ik heb erg weinig hoop op. Thanisch, de vader dus uit 1988, was wanneer je van oud houdt erg mooi. Alles valt op z'n plek. Niet iedereen houdt daarvan. Martin gelukkig wel. O ja en de rust wordt voor een deel door een giga storing van oom KPN veroorzaakt. Kabeltje met 200 hoofdaders lagen dus op het dek. Vandaag dus geen telefoon maar ook geen internet.
John
Waar zijn we mee bezig?…..:+
Plafond staren
Plafond staren
Voorzichtig opstaan
Naar buiten staren
Voorzichtig gaan liggen
Plafond staren
Palfond staren
Naar beneden gaan om daar eens te liggen
Ander plafond staren
Ander plafond staren
Weer naar boven gaan om te liggen
Vertrouwd plafond staren….:-)
Zowaar een UWV-arts op bezoek gehad.
Vreemd gesprek met deze vriendelijke man.
Zeer bijzondere uitkomst vernomen….
Op zich maak ik maar weinig mee gedurende de dag.
Begin na 15:00 de huisgenoten lastig te vallen voor het avond-eten.
Dat is voor mij wel een van de hoogtepunten van de dag hoor!
Helaas valt het 9 van de 10 keer een beetje tegen…. :+
M.v.g,
Robèrt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?