Clos Mogador 2006

• Hendrik

Vrienden van de goede wijn:

in Januari/Februari komt er onofficieel een auto vol Clos Mogador 2006 naar Leusden. Omdat ik 3 woorden Spaans spreek kan ik deze wijn krijgen voor een prijs waar mijn Duitse vriendin helemaal bleek van wordt. (42,50)!!

Liefhebbers kunnen zich bij mij aanmelden voor een of enkele kistjes van 6 flessen.

Gelieve dit a.u.b. “onder de pet ”te houden

Uw Hendrik

• Hendrik

p.s. 99 van de 100 punten in de Guia Proensa!

• Wim dL

Fijne maar weinig rappe vriend,

Na jouw warme-pleidooi-van-zeven-dagen te Zuid-Afrika t.a.v. Clos Mogador ben ik zo'n beetje jaargangen van deze nimmer teleurstellende Spaanse knallert aan het verzamelen.

Ik heb inmiddels 2005, 2004,2003 en heb 1998 en 1995 op een veiling aangeschaft. EN 2006 ;-)))

Maarreh, voor zo wènig doe ik mee voor 12!

Bij-de-weg: Kwam die Mas de Daumas Gassac 1997 uit jouw keldert? ;-)

Groeten, Wim

• Hendrik

Edelachtbare,

in dank heb ik uw bestelling genoteerd. Daar zult u geen spijt van krijgen, aangezien de kwaliteit vergelijkbaar aan 2005 schijnt te zijn

Over Mogador: jaargangen worden steeds beter. 2001 was voor mij de eerste WOHW wijn. Komt denk ik door voortschrijdend inzicht, en beter hout.

Groetsels

je Hendrik

p.s. alle Mas kwam uit mijn keldertje, het oudere spul drink ik zelf op :+

• dijk

Geachte Hendrik,

Als prikbord meelezer zou ik graag meedoen voor 1 kistje Mogador 2006.

Dijkw

• Udo

Bij Dirk Grandy € 46,44 en Silkes € 65,-

Ik zeg doe mij ook een kistje!

Udo

• ChrisW

Mooie prijs en een goed initiatief om anderen daarvan te laten profiteren!

Ik heb zelf toevallig net afgelopen zaterdag bij Dirk Grandry een paar flessen opgehaald. Dirk is een alleraardigste kerel en ik gun hem die paar euro extra die ik heb betaald van harte.

ChrisW

• Hendrik

Kreeg net een bestelling uit China :+

Willem, bedankt!

• Hendrik

Chris,

kijk uit naar jouw P.N.

Ik ben zelf niet in de wijnhandel gestapt hoor, komt van Merino, die wat werving kon gebruiken

• Peter Z.

Om het zuiver te houden … hebben we dan hier niet de marktpagina voor :+

Peter Z (die eerder vandaag zes flessen bij Hendrik heeft besteld voor deze fantastische prijs, en dit aanbod via de marktpagina waarschijnlijk pas een week te laat ontdekt had.)