vanavond....

• theo

Zowaar vanavond tussen de franse kazen in de kaasshop een oud hollandse kaas op de kop getikt.

Het sneeuwt, de haard is aan, Miss Douvaine heeft de kerstboom gezet. Een avond om van te genieten dus (eerst nog een uurtje werken :-( )

We hebben uit de kelder een Fourcas Hosten gehaald. 1 van mij lievelingen. Mijn allereerst wijn die ik kocht.

TG

• Willem Booij

Hoi Theo,

hier sneeuwt het niet maar gaat er wel winterwijn open, en niet 1 maar meerdere flessen:

- L'Enclos Lezongars 2000

- Labranche Laffont 2005 VV

- Old Telegram - Bonny Doon 2002

- Chateau Bernadotte 1998

- Cornas Les Barcillants 2001 Vins de Vienne

En op de reserve bank:

La Dominique 1994, Barolo Sandrone La Vigne 2000..

grt

• theo

Ja Willem……. ik drink vanavond maar alleen :-(

TG

• romke van dijk

Horen we het over een maandje Theo?

In het geval dat, wens Miss Douvaine veel sterkte en gefeliciteerd!

groet,

romke

• Dick Schinkel

Theo,

Alhier is net een flesje : Pommard “ Cuvee Raymond Cyrot ” Hospices de Beaune 2003 in het glas terecht gekomen…..

Sterk spul voor een Bourgogne.

Met smakelijke groet Dick

• theo

Romke,

Het werken was professioneel :D :-)

De Fourcas Hosten 2003 viel me eignelijk wat tegen. Veel fruit en warmte, wat tabak en chocolade, erg weinig tannine. Miste de boerse tonen. Zeker van een Fourcas Hosten, die normaal toch een strenge wijn is, viel het mij een beetje tegen, niet slecht, maar geen BDX.

De kaas, was lekker ouderwets, heb in NLD natuurlijk wel betere op, maar was al lang blij dat ik dit tegenkwam in Frankrijk. Heerlijk, lekker brokkelig, kransend tussen de tanden.

TG