Nieuwsbrief wijn.startpagina.nl

• André

Al een paar weken zwoegt een nieuwe redactie achter de schermen aan een veel uitgebreider en internationaler versie van de nieuwsbrief. Tweemaal per week gratis het wereldwijnniews op je scherm. Het aantal abonnees stijgt gestaag.

Maar feedback is er nauwelijks. Wie kijkt wel eens naar dit nieuws of is abonnee?

Is de redactie op de goede weg? Tips?

Graag een reactie op het PB of per mail.

AS

• Ruud Göebel

Beste André, ik spel elk binnengekomen bericht en alle zaken van belang gaan in een speciale file. Ik ben zeer dankbaar voor de inspanningen die de redactie en jij verrichten en schaam me diep dat ik dat niet eerder op één of andere wijze heb verwoord.

Ruud.

• André

Hallo Ruud,

Fijn dat te horen. Alle eer aan de redactie, ik doe er bijna niet aan. Wel gebruik ik ook de berichten voor mijn wijn- en marketinglessen. Ik ben er ook blij mee, maar het is goed het ook van anderen te horen! Ook opmerkingen trouwens.

En als alle abonnees zich zouden moeten schamen…..Dat is echt niet nodig.

André

• Mathieu Wechseler

Weet niks van een nieuwsbrief!

Zegt dat genoeg?

Amitiés,

Mathieu

• André

Hallo Mathieu,

Het bestaat al jaren, maar er wordt weinig reclame voor gemaakt. Niemand wordt ook beter van deze service behalve de ontvanger.

Rechtsboven deze pagina is onder NIEUWS de oude Niewusbrief te zien.

Het huidige nieuws op de wijnstartpagina middenboven. Twee keer per week worden deze nieuwtjes verzonden.

Middenboven op de wijnstartpagina staat nieuws. Dagelijks internetionaal wijnnieuws op alle terreinen. Je kan je makkelijk inschrijven en uitschrijven.

De gegevens zijn vertrouwelijk. Ook ik ken ze niet en de SPagina doet er niets mee. Er is geen reden het niet eens te proberen als je geinteresseerd bent.

De huidige redactie, die graag anoniem blijft, verzet zoveel werk, dat wat meer aandacht en ook terugkoppeling (klinkt feedback toch beter) op zijn plaats is.

AS

• William

Andre,

Nadat je de vorige keer ons hierop attendeerde heb ik me aangemeld, echter nooit wat gekregen, maar er ook nooit meer aan gedacht. Tot nu.

Dus zojuist nog maar eens geprobeerd om me aan te melden en kreeg dit bericht:

“Kan niet aanmelden bij de nieuwsbrief. Neem contact op met de webmaster van deze pagina.”

Dit even ter info.

William

• André

Ik zoek dit even bij de Startpagina uit. Erg vreemd.

Misschien sta je op de zwarte lijst van de moderatoren :))

André

• romke van dijk

Hoi André,

Ik krijg het nu drie weken en ben door deze brief weer op hele interessante voor mij nieuwe webplekken gekomen.

Dit werkt voor mij altijd inspirerend, ik krijg liever wat te veel informatie dan te weinig, ik filter gewoon flink.

Groet,

romke

• sjaak Kaptein

André,

Heb me op twee manieren proberen aan te melden met mijn e mail adres

.

Manier 1 linker bovenhoek. Als ik wil verzenden verdwijnt mijn e mail adres en krijg ik een aansporing dat ik wel een e mail adres moet versturen

Manier twee: Weigert mijn e mail adres te versturen.

Dat heb ik weer.

Dat wordt zo voor mij niets met die nieuwsbrief

Wat kan hier aan gedaan worden?

Sjaak Kaptein

• André

Hoi Andre,

Bedankt voor je melding. Het blijkt inderdaad op de nieuwsbriefpagina niet meer mogelijk te zijn jezelf aan te melden voor de nieuwsbrief. Op de dochter zelf kan dat nog wel steeds!

Het probleem in de nieuwsbriefpagina is inmiddels ook verholpen, maar wordt voor jouw pagina pas actief na het versturen van de volgende nieuwsbrief.

Gr. Sander

(van de Startpagina)

Ik heb me juist aangemeld op de wijn.pagina.nl en het lukte.

Donderdag 11 december na 9.30 uur moet alles weer goed.zijn via de nieuwsbriefpagina.nl.