Clos Mogador proeverij

• merijntje mortirolo

Beste mensen,

ik ben er natuurlijk ook bij. ik ga nu René Barbier…

Jullie zullen het niet geloven: ik ben dit aan het posten en René Barbier belt me op…

Bril-jant! Die man is telepathisch hoog begaafd… :)

Hij wil graag komen, de periode maakt hem niet heel veel uit. ík mag bepalen: das toch geweldig, niet?!

Nu heb ik echter een klein probleempje: ik wil ook heel graag een aantal flessen Espectacle 2006 en René's heerlijke olijfolie hebben en die kan ik beiden pas in januari kopen. Kortom: de wijn komt pas in januari binnen. Wat mij betreft organiseren we de proeverij dus in februari.

Wat vindt u ervan? Kunnen jullie het nog twee maanden vol houden?

ik groet u allen vriendelijk,

merijn

• Klaas Vaak

Hendrik!

Prachtig plan.

Wil er ook heel graag bij zijn!

Is er nog plek?

Ben wel heel benieuwd naar de datum… :)

Groet, Klaas :z

• merijntje mortirolo

Vergeet ik trouwens Hendrik nog te complimenteren…

Geweldig idee, Enrico! Die wijnpassie van jou is werkelijk niet te stoppen…

Na de veel te kleine en besloten Clos Mogador-proeverij van afgelopen jaar, maken we er nu iets heel bijzonders van!

• romke van dijk

Gaaf die Olie DO Siurana?

Wat gaat die kosten?

Groet,

romke

• merijntje mortirolo

Beste Romke,

Vorig jaar kreeg ik een paar flessen ('gewone' groene waarin René ook de Clos Mogador bottelt) olijfolie cadeau om te proeven. Als het goed is zijn ze komend jaar verkrijgbaar in ‘olijfolieflessen.’

Heb eigenlijk geen idee wat ik er voor moet gaan betalen… :+

Dan sluit ik maar af met de dooddoener: ik houd je op de hoogte…

• Hendrik

Nu denkt iedereen natuurlijk dat dit een opzetje was, maar dat is het echt niet!

Datum zou kunnen zijn zaterdag de 31 januari, of een van de 4 zaterdagen in Februari.

gezien het grote aantal liefhebbers maak ik er een doorlopende, staande, gebeurtenis van. B.v. van 2 tot 5 s middags.

Laat maar weten wat u daar van vindt

uw Hendrik

• ralph

uitstekend idee hendrik. ik kan helaas alleen de laatste twee zaterdagen in februari. begin februari zit ik in napa

• Eelco van Wieringen

Heer Hendrik, kun je mij een (leeg) mailtje sturen?

Geheel de uwe,

Eelco

• Chris

Datum maak nu nog niet zoveel uit als het maar in Februari is.

Verheug me er nu al op.Maar wacht niet te lang met de datum aub de agende is gauw gevuld.

Gr.Chris,

• Hendrik

Drs, ik heb u een mailtje gestuurd, maar mag dit retour ontvangen vanwege een mij onbekende oorzaak.

Heb je de stekker wel in het toestel zitten? :+

je Hendrik