We hebben een datum!

• Hendrik

Tsja en natuurlijk zijn er dan afvallers, maar als Renee Barbier het groene licht geeft wordt het 31 januari!!!!

Dus= vrijhouden die dag!

Aanvang 14.00 tot plm 15.00 aansluitend misschien een Spaanse maaltijd met zelf in te brengen wijnen?

k vind niet dat we de Clos Mogador serie, in aanwezigheid van de grote/kleine meester moeten voorzien van Piraten.

Das net zoiets als met een pannetje snert naar de Librije gaan om een vergelijking te maken met de snert van Jonnie :+

Ben nog op zoek naar oudere jaargangen Clos Mogador, liefst 2 flessen per jaargang

uw Hendrik

• Chris

De datum staat in de agenda Hendrik,

Zal eens opzoek gaan naar wat oudere jaargangen.

Gr.Chris,

• Udo

top, zal er zijn!

er staat een Alionnetje (of twee) te wachten om gedronken te worden.

Udo

• ChrisW

Snel geregeld!

Datum is genoteerd.

ChrisW

• ralph

helaas…:-( :-( :-(

• merijntje mortirolo

Afhankelijk van wat de anderen inbrengen, kies ik uit:

2002, 2003, 2004, 2005, of 2006

ik importeer de Clos Mogador pas vanaf de jaargang 2000, dus heb de oudere jaargangen sowieso nooit gehad (met uitzondering van 1998 die ik opkocht bij Goessens). Edoch, 1998, 2000 en 2001 zijn helaas op (zeker de 2001 doet pijn: das het geboortejaar van mijn zoon).

Als we nu de balans snel kunnen opmaken qua jaargangen, dan zal ik eens vragen of René Barbier misschien voor de ontbrekende jaren kan zorgen. (Dan moet hij natuurlijk niet met het vliegtuig komen, bedenk ik me ineens…)

Trouwens: drie jaargangen Nelin is misschien wel een mooi extraatje op de proeverij?

Als ik nu eens zorg voor 3 (jaargangen) keer 2 (flessen) Nelin en jullie de rode laat regelen? Heel misschien heb ik zelfs nog wel een laatste doosje Nelin 2004 trouwens, maar ik ben vergeten of ik die nu wél of niet aan mijn trouwe ‘Nelinklant’ verkocht heb afgelopen jaar.

ik verwacht maandag te weten of René Barbier akkoord gaat met 31 januari, maar het zou eventueel iets later in de week kunnen worden.

(Criticism to self: lekker samenhangend verhaal weer, merijntje…)

• Hendrik

Taalkundig behoeft het van mij voor geen reedt te kloppen :+

Als ik het goed begrepen heb neemt de kleine meester ook een beperkt aantal flessen L Espectacle 2006 mee, alsmede Clos Mogador olijfolie.

Kom zojuist terug van het Spaanse restaurant net bij mij om de hoek. Miss Leusden ziet het niet zitten plm 20 mensen te hosten….

Het is mogelijk de proeverij daar te houden, en er aansluitend een Spaans hapje te eten.

Wat betr. de L Espectacle: de 2004 was destijds voor mij de mooiste wijn van het jaar. De 2005 is een pracht wijn, maar kon niet in de schaduw staan van zijn voorganger. Heel benieuwd hoe de 2006 uitpakt.

Ik hou u allen op de hoogte indien er iets te melden valt. Twijfelaars kunnen zich alsnog aanmelden, Restaurant Parador in Leusden is groot genoeg :)

uw Hendrik

• Marcel

Hendrik,

Dit belooft toch wel een bijzondere dag te worden. Als er nog plaats is, ben ik graag van de partij.

Gegroet,

Guus

• Guus

Ik bestel ook graag 3 flessen,

Groet

Guus

• Ruud Göebel

Beste Hendrik, deze dag staat dik onderstreept in mijn spiksplinternieuwe agenda!.:) (Ik hoop wel dat Miss Leusden wel even langs komt) ;)

Ruud.