Woensdagwijn..................

• Dick Schinkel

Deze wijn is een paar weken geleden alhier ook al eens besproken maar nu dus nog een keer.

Nu in het glas, na vier uurtjes karaf Flesje 27410/28000

Deze wijn is donkerkersen rood van kleur.

In de neus volop bramen en bosbessen, de druifjes hebben heel veel zon gehad denk ik, want hij komt een beetje “zomeravondzwoel” over. Ook in het geuren palet zoete vanille en espresso koffie.

In de mond lekker dik Shirazfruit, boordevol zwartfruit, net als in de neus.

Ook iets van tropische kruiden en mintblaadjes.

Lekkere wijn met nog net niet helemaal versmolten tanienen maar in het geheel niet storend, met een lekkere afdronk !!!

Met smakelijke groet Dick

• Hendrik

Ja Dick, deze kennen we in Leusden ook al.

Zelfs de wilde hoe% al bij de steel gehad :+

Nu in het glas de Pintia 2002. Koopje gezien de prijs/kwaliteits verhouding.

2002 was in Spanje niet brilliant, maar dit is prima binnen te houden:+

Je Hendrik

p.s. excuses voor de spel en taal fouten J.B.

• Peter V

Net terug van wat doosjes wijn afleveren bij een prikker in de Randstad….wat een ellende met die files daar zeg,ben blij dat ik bijna in België woon.

Nu in het glas ….( voor de 3x keer in 1 week)….de droge versie van Rieussec.

R de Rieussec 2006 ! (50% Semillon,50% Sauvignon Blanc).

Blaast de flauwe bleekscheet Y d'Yquem van een jaar geleden volledig van tafel.

Lekker met een portie cashewnoten !

Saluut,

Peter V

• Hendrik

:+

:+

• duddy kravitz

Sorry hoor, Peter, maar die afrit Gilze was ook ellende de afgelopen zomer… ik ben blij dat ik weer in de Randstad woon na ruim vier jaar (mest mest mest… ahum) Brabant…