Dick Schinkel schreef:
>
> Mouton-Rothschild betrapt op het gebruik van geur-en
> smaakstoffen !!!
Hebben de advocaten al gebeld?
M.v.g,
Robèrt
Stelletje traditionelen…………….;-)
Het wijnnieuws van 2009 staat al lang vast:
“Griekse Wijnen veroveren West-Europa”
“Het heeft even geduurd, maar nu kunnen we dan toch echt van een doorbraak spreken. Griekenland staat op de kaart. Waren het de vaandeldragers Gerovassiliou, Kir Yianni en Alfa Estate die de West-Europese wijnmarkt wakker probeerden te schudden, inmiddels staan meer wijnmakers uit Griekenland te trappelen. En begrijpelijk…..in alle misplaatste euforie rondom peperdure wijnen uit Spanje, Italie en Frankrijk, die door de in wijnkringen bekende ”goeroe“ Robert P met enige regelmaat met hoge waarderingen ten onrechte in prijs worden opgedreven, hebben Griekse wijnen door hun eigen karakter, eerlijkheid en kwaliteit de markt stukje bij beetje veroverd. Stond Griekenland al jaren hoog genoteerd als vakantieland, inmiddels is de bakermat van de democratie (h)erkend als wijnland”.
;-)
Mvg
Martin
“de wens is de vader van de gedachte” zal hier toch een beetje aan ten grondslag liggen ben ik bang….. :-)
Maar Martin, ik hoop voor jou dat “iedereen” overstapt op de Griekse wijnen!
Zou voor mij een goed voornemen voor 2009 zijn, er eens serieus aan gaan beginnen.
Mag je me aan houden, als ik in oktober/november 2009 geen Griekse wijnen heb geproefd trek me aan mijn jasje!
M.v.g,
Robèrt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?