Intervieuw John Bindels door JR

• Willem Booij

Prikkers,

gelezen en gepikt van het wijnplein.

Een intervieuw afgenomen door Jan Rook. Ik weet dat een intervieuw geen wedstrijd is, en dat is maar goed ook.

Ik ben van mening dat hier de echte JB een intervieuw is afgenomen, en dat JR dit niet echt sterk heeft gedaan.

Hieronder het intervieuw zoals het op wijnplein staat.

http://www.wijnplein.nl/2008wijnpleintienjaar.php?PHPSESSID=2dacd22a5e58aa548b93c904dd52bddd

• Robèrt Koopman

Wijnplein? Bestaat dat nog?

Dan moet de economische crisis nog even wat harder doorzetten….:+

M.v.g,

Robèrt

• Willem Booij

Zoals de snelle lezer heeft kunnen opmerken is dit artikel gewijzigd.

Ik had het gehele artikel van wijnplein gekopieert en de heer Rook himself heeft ingegrepen.

Ik vind het prima hoor, geen idee dat ik illegaal bezig was. Ergens besluipt mij het gevoel dat…

Blijft overeind wat ik in “mijn stuk” schrijf :D

Gr

• Udo

JB interviewt JR en andersom, tsja wat zullen we daarvan denken?

http://www.wijnplein.nl/2008johnbindels.php?PHPSESSID=085a4f28c8a1b80d4becc8d6225f12a7

Moet zeggen dat de kritische vragen niet ontbreken. Jammer dat de antwoorden soms ontwijkend zijn, zie:

“De laatste jaren neemt Zuid Amerika een prominente plaats in de berichtgeving op Wijnplein in. Er spreek ook collega' s die dat een overdosis noemen. Wat is daarvan de reden? En overleggen jullie als redactie geregeld hoe de informatie een redelijke spreiding over de wijnlanden krijgt?”

De meeste insiders weten exact de reden van deze overdosis ;-)

Udo

• Hendrik

J.B. haalt dus in dit boek stevig uit naar o.a. dit prikbord?

Moet kunnen , prikkers kunnen wel incasseren.

Hendrik

p.s. dit is wel een heel scherpe door mij ontvangen mail :+

Tja, J.B.

Heeft de Kerstgedachte zich van hem meester gemaakt en gaat hij op zijn oude dag plotseling zomaar menselijke trekjes vertonen?

Of heeft hij een bekwame arts gevonden die zijn kwade dronk omzet in een vrolijke…?

Dan nu nog een psychiater vinden die hem ervan overtuigt dat zijn zelfverklaard moraalridderschap van de Nederlandse wijnjournalistiek niet per definitie hoeft samen te gaan met bombastisch taalgebruik…

• sjaak Kaptein

Heb beide interviews gelezen.

Gaap, gaap, gaap.

Sjaak Kaptein

• Robèrt Koopman

Hendrik schreef:

>

> J.B. haalt dus in dit boek stevig uit naar o.a. dit prikbord?

> Moet kunnen , prikkers kunnen wel incasseren.

Dat is toch de kracht van het PB?

Incasseren is helemaal geen probleem hier, dat is juist zo mooi.

M.v.g,

Robèrt

Controlegetal : JDZUX …. Slechts één lettertje fout… :-)