Kissed by the grape

• Udo

Net bekeken op DVD: Kissed by the grape. Na de zeer positieve woorden van AS (http://www.prikpagina.nl/read.php?f=310&i=97587&t=97587) en RvH (http://www.wijnpers.nl/nieuws/996/kissed-by-the-grape.html?PHPSESSID=d50ffdb3047cc43a1ed2b5ee88e9fccb) waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Die zijn niet uitgekomen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het gedeeltelijk een reclame-spot is voor Lovian. Als documentaire zit het ook niet echt lekker in elkaar, ik mis de samenhang tussen de verschillende delen. Beelden van een oogstfeest en een bottellijn doen niet terzake in een docu over biologische wijn.

De passie van de wijnmakers komt wel goed naar voren.

Tsja, kan het niet echt aanraden voor € 19,95, maar het heeft wel gezorgt dat ik trek krijg in een zondagswijn :-)

Udo

• Robèrt Koopman

Films kopen?

Wat is er mis met het oud-hollandse downloaden… :D

Ik ga zoeken!

Zondagswijn, wat te openen?

Ik ben in een zeer opstandige bui, iets met bubbels?

Wintersrood, lentewit of zelfs nog zomersrosé, ik weet het niet.

M.v.g,

Robèrt

• Christian Callec

Is ook een verkapt reclame voor Lovian… Logisch toch, is - als ik mij niet vergis - ook zelfs door de schoonpa van Derrick (= Lovian) gemaakt… ;-)

Maar ja, elke stap in de goede richting is een goede stap, Udo… toch? ;-)

m.vr.gr.

Christian

• Ruud Göebel

Beste Robèrt, “The Power of Positive Thinking”!! Dus lentewijn!, de kortste dag ligt alweer bijna achter ons.

Ruud

• Olaf

Heb hem onlangs ook gezien en alhoewel ik blij was dat er over dit onderwerp een film was gemaakt was ik ook wat teleurgesteld. Voor mijn volledige review zie hier:

http://vinama.skynetblogs.be/post/6535059/kissed-by-the-grape

Olaf.

• Udo

Olaf, kan me helemaal aansluiten bij jouw review.

Christian, € 20,- betalen voor verkapte reclame is niet mijn favoriete hobby.

Voor de troost heb ik vanavond een ‘sustainable syrah’ gedronken uit eigen stal.

Udo

• Christian Callec

Kan mij daar goed in denken, beste Udo… ;-)

m.vr.gr.

Christian

• André

Beste Udo,

Als documentaire over biologische en BD wijn met zeer gepassioneerde wijnmakers vond ik hem zeer geslaagd. Reclame voor Biologisch en BD vooral, natuurlijk met producenten uit de Lovian familie. Maar daarom Lovian reclame?

Ja ook Derrick is in beeld maar Harold Hamersma ook. Meer voorlichting wat er moet gebeuren om B-BD wijn te maken.

Geen begin geen eind wellicht, geen boodschap. Maar dat vind ik positieve zaken.

De manier van filmen, een beetje rommelig, vind ik wel passen, maar dat is persoonlijk.

Zal hem snel ook in huiselijke kring een keer kijken. Sommige films zijn veel beter op het grote doek.

AS

• Eelco van Wieringen

En, heb je 'm gevonden?

• Robèrt Koopman

Eelco van Wieringen schreef:

>

> En, heb je 'm gevonden?

Vergeten te zoeken, eerder geheel vergeten eigenlijk…..

Morgen nieuwe kans.

M.v.g,

Robèrt