zoeken

• Jan M.

Hallo ,

ik ben op zoek naar wijnen van Domaine Auther,Alsace.

weet iemand of deze wijnen in Nederland of Belgie te krijgen zijn,en waar?

Mvg, Jan.

• Christian Callec

Domaine Catherine Auther, zeer populair in UK en USA, zo te zien op Google…

Niet te vinden in de wijnimport database van het Wijn Informatie Centrum NL… dus in principe niet in NL geïmporteerd of niet als zodanig opgegeven (klein importeur?).

Probeer dan België… ?

M.vr.gr.

Christian

• JoostB

Ik heb ooit een paar flesjes van Auther gekocht bij de wijntherapeut, maar zie het niet meer bij zijn assortiment staan. Je zou hem even kunnen mailen…

Santé,

Joost

• Robèrt Koopman

De wijntherapeut…. :-)

Daar wil ik heen!

M.v.g,

Robèrt

• Jan M.

Alliance Vinicole had de import zo'n 10 jaar geleden.

Ben langs het bedrijf in Blienschwiller geweest : zag er niet uit (wij zijn er eerst drie maal langs gereden voor wij het vonden) en er was niemand voor de verkoop aan huis.Maar de Pinot-Gris is de wijn waar ik naar op zoek ben,deze was zeer droog,zeker voor een Elzasser.

Bedankt voor de info .

• Jan M.

Ik moet Marc Auther hebben ,dacht ik. misschien is Catherine zijn dochter?

Ik geloof dat Marc alleen de oogst en de vinificatie van de wijnen doet en verder zijn eigen wijngaarden beheert in Z-Frankrijk en/of Corsica???????

MVG,Jan.

• John Copier

Waar blijft Bingo?

Kom er maar in Bingo, dit is jouw straatje.

John

• Jacob Molendijk

Hallo Jan,

Heb even met “De Wijntherapeut” in Ermelo contact gehad. Hij voert deze wijnboer uit de Elzas niet meer.

Maar voor een beendroge Pinot Gris kun je bij hem prima terecht b.v. een Grauburgunder van Wgt. Gies-Düppel uit de Pfalz met slechts een RS van 4,4 g/l.

zie ook http://www.gies-dueppel.de/

Jacob Molendijk

• Jan M.

Bedankt voor de moeite Jacob. Ik heb contact gehad met de therapeut ,die vertelde dat de wijnen niet goed te vergelijken zijn. Dus niet wat ik zoek.