Welke wijn bij welk gerecht........

• Dick Schinkel

Weet je het effe niet……. hier een leuke site die nog volop in ontwikkeling is :

http://winewinewine.com/

Met smakelijke groet Dick

• Barney Panofsky

kWammur laatst ook toevallig op terecht en vond het te veel in de kinderschoenen staan om er hier iets over te zeggen…

Het idee is mooi (ik houd wel van onmogelijk geachte opdrachten), maar verduiveld irritant is het feit dat je niet kunt zien wie dan die zogenaamd gepassioneerde mensen zijn die erachter zitten…

Laat die commercie nu eens varen en begin met een menselijk gezicht…

• Eelco van Wieringen

Precies. Het mijne bijvoorbeeld.

Eelco (knap)

• Barney Panofsky

In brons best acceptabel…

• Dick Schinkel

Beste Barney,

Wel even goed de site bekijken, even op '“winetalk” klikken en je ziet de personen die achter deze site zitten.

http://www.winewinewine.com/nl/winetalk/8/cor-balfoort/

Met smakelijke groet Dick

• Barney Panofsky

dank, Dick!

(geef toe dat dat dus even behoorlijk zoeken is, voordat je erachter komt wie erachter zit(ten))

Was de bovenste van dat rijtje niet ook ooit een tijd lang ‘prikker’??? (damn, ik draai te lang mee hier…)

• Holy Taselaar

YEP,

Was onkel Bob later bekend als Jacob Dubbel.

Time flies

@

PT

• sjaak Kaptein

Cor Balfort weet van wijnen.

Schreef enige jaren geleden regelmatig op het prikbord.

Vindt zonder sporen van bescheidenheid dat hij inderdaad veel van wijnen weet.

Een site om in de gaten te houden.

Sjaak Kaptein

• Peter V

Cor,waar is die eigenlijk gebleven ? :)

Was mijn enige steun en toeverlaat toen ik ooit eens jaren geleden voor een Clos Mogador 2001 de Alarmfase 1 inluidde.

Niemand die wilde luisteren toen tot Cor vanuit Londen melde dat deze wijn daar ook slecht binnengekomen was…Bretty en Volatile,geen serieus bewaarpotentieel etc, en bovenal veel te duur……

Heb vernomen dat een mislukt MW examen sommige mensen schuw maakt,reden weet ik niet.

Saluut,

Peter

• Hendrik

Snap best dat die persoon zich niet meer durft te vertonen :+

Met 2001 Clos Mogador is nog steeds helemaal nx mis.

Nog dik een maandje geduld :)

uw Hendrik