Spaanse huiswijn

• Gert Maas

Heeft iemand nog wat tips m.b.t. Spaanse wijnen in segment +- 6 t/m 12 euro? Rode wijn voorraad is erg hard gegaan en er moet wat bij, zeker in het goedkopere segment.

Alvast bedankt!

Gert.

• ChrisW

Gert,

Volgens mij is de Baigorri Crianza 2004 voor rond de EUR 12 te koop. Zeer goede wijn voor dit geld.

ChrisW

• Theo

Gert,

Ik koop altijd Faustino 1 (Grand Reserva) en verschillende Cune's (crianze-Reserva-Grand Reserva)

Blijven mooie wijnen voor een redelijke prijs

TG

• Bingo

Juan Gill Silver Label… te koop bij Ad Bibendum… super prijs / kwaliteit

• Ronald Heijden

Beste Gert ,

In dat segment is er genoeg te krijgen van spaanse bodem hieronder wat “huiswijntjes” van ondergetekende :

Wit >

Finca Os Cobatos , D.O. Moterrei , 100 % Godello , ca. E 7,00 via de wijnhandels van Les Genereux

Gran Feudo (Chivite) , Chardonnay , ca. E 8,00 via de wijnhandels van Gastrovino

Puig Ventos , ca. E 5,50 via de wijnhandels van Les Genereux

Martin Codax , Rias Baixas , ca. E 10,00 via de wijnhandels van Les Genereux

Rood >

Puig Ventos , ca. E 5,50 via de wijnhandels van Les Genereux

Evohé , ca. E 5,50 via de wijnhandels van Dirck III

Gran Fuedo Crianza (Chivite) , ca. E 8,00 via de wijnhandels van Gastrovino

Rosé >

Marques de Caceres Rosado , ca. E 6,00 via o.a. Spanjewijn , Gastrovino , Plus

Huerto de Rey Rosado , ca. E 6,50 via Ockhuysen

Succes !

Ronald Heijden

• Jeroen

Gert

Fescenino Ribera del Duero 10,95 ( erg lekker van AVAN)

Caracol Serrano Jumilla 5,95

Zo maar twee uit den winkel en daar gaat je korting nog vanaf

• PeterB

Gert,

Vanavond in het glas een 2005 Vinos de Rauda, Ribera del Duero, Roa Crianza. Voor net geen 11 euro bij Velde en Halewijn in Gouda wat mij betreft echt een aanrader.

Groeten,

Peter