PN: ZZZZzzzz

• John Copier

Kben d'r weer.

Oud op Nieuw is geestelijk een eeuw geleden. Op de harde schijf heb ik, zonder er erg in te hebben, losse flodders weggeschreven. Het was ronduit smerig lekker. Om het geweld van alles een beetje in te dammen was het thema 7 gangen vis. De wijn was voor een deel door mij ingebracht en versierde het begin van de avond. Dat staat mij nog het best voor de geest. De wijnen later op de avond waren lekker, lekker en lekker maar klopten voor heen fl….r bij de gerechten. Het maakte het wel leuk om een Boom Boom! Syrah uit de Lanquedoc, een Holy Cow Chardonnay van daar om de hoek en een Holy Cow Merlot van onbestemde oorsprong in het glas te krijgen. Als afsluiter een Kung Fu Girl Riesling uit Obamaland. De zaniness in de Syrah en Merlot warren ZZZzzz!!! Vanaf 00.00 uur bellen, bellen en bellen.

1 jaqnuari ZZZzzz!!! Op de tast flesje, papje en babyprak

2 Jaqnuari ZZzz!! Ik hoor de buuf vaag op de achtergrond in het belendende perceel tegen Ari (d'r man) zeggen ja nu ari. Het kan zijn dat ze iets anders in gedachten had. ZZzz!! Nog altijd op de tast maar het gaat al beter, flesje, papje en babyprak. Voor al die lezers die echt denken dat het fout is afgelopen, kleinkind was een paar dagen op HvH.

3 januari hehe

John Bonne Année 2009

Heel fout controlegetal adhdy

• Eelco van Wieringen

:):):)

Eelco (bij wie de gluhwein inmiddels de neus uitkomt)

• John Copier

Eelco, Gluh….? Het is al 3 januari en geen Kerst meer! Duidelijk een gevalletje van weggebleven familie. 3 Januari en dan nog Gluhhu. Op naar de lente. Hier dooit het. Gaat goed. Maandag gaan de koters naar school en dan warm water regenen. Iedereen blij.

John

• Robèrt Koopman

John Copier schreef:

>

> Als

> afsluiter een Kung Fu Girl Riesling uit Obamaland.

Klinkt leuk, ken ik niet…. :+

M.v.g,

Robèrt