Grand jury.

• Chardonnet

Beste Prikkers,

De beste wensen en een plezierig en leerzaam wijnjaar.

Wie is nummer 16 van de grand jury van het proefschrift wijnconcours?

De man tussen Kyra en John?

• John Copier

Waar te zien of te lezen?

Zeer waarschijnlijk,

andere John

• Chardonnet

In jaargids wijn 09 van proefschrift…

• John Copier

Tja, dat is net zoiets als, “van horen zeggen”.

2009 is weer goed begonnen. Net 3 dagen alles op de tast en nu een jaargids. We willen rugnummers!!!!!!!!!!!!!!!!!

John weer helemaal het ventje. Wat kunnen bubbels toch lekker zijn. Volgens de baas is het zelfs beter dan botox. (De houtzagerij is tot rust gekomen)

• Ruud Göebel

Chardonnet, dat is Carsten Clint, medewerker van het tijdschrift.

Ruud.

• John Copier

Jammer Ruud. Ik had een draadje van pakweg 140 reacties in gedachten. Nu blijft het op 5 hangen.

John (Die toch al weer aan wijn zit te denken).

• Ruud Göebel

Sorry John, je weet ik ben van de categorie “gortdroog” :+ en nu ik dit zo typ ga ik toch maar met je meedenken, echter daar zal weinig tijd mee verloren gaan. ;)

Ruud.

• John Copier

Ik vraag mij toch af wie No 16 is. Ik ken wel een No16 maar dat is een reservespeler. Moet een 1e rijer zijn.

Niet voorzeggen. Ik kom er wel op.

Om in wijntermen te blijven, beetje vaag ras. Kan een kloon zijn maar wie is dan de moeder?

Peins peins. Nog 133 te gaan.

John

• Eelco van Wieringen

Ik wil wel meedenken.16. Dat zegt me wel wat. Ik ken ook een 3 en een 118, 14 en 1012. Heb het blad trouwens niet. Maar daardoor sta ik er wel wat onbekommerder in. Ik betrek mijn vriendin erbij. Haar laat het echt koud.

Salut,

Eelco

• John Copier

Kijk, dat werpt nieuw licht in de duisternis. We kunnen 4 getallen doorstrepen die het niet zijn. Is die Kyra niet van CNN? Zou ik ook wel naast willen staan maar dan wordt het inderdaad lastig want dan hebben we tweemaal een john in het rijtje. En om met terugwerkende kracht in een blad te worden opgenomen lijkt mij echt niets. Komt er een erratum, “die man die u niet ziet naast Kyra is John”. Zoiets is pas echt verwarrend. Nog 131 te gaan.

John