Grand jury.

• Ruud Göebel

John, bij nadere bestudering van de foto, zit er niet zoveel ruimte tussen Kyra en haar buurman, echter naast haar buurvrouw nr. 4 en nr. 6 zit wel een behoorlijke ruimte. Nr.16 zou er zomaar gestaan kunnen hebben! Ik zelf had echter ook wel bijv. naast nr. 3 willen staan maar dat wil Jonnie dan weer niet.

Ruud.

• Eelco van Wieringen

Inderdaad, loop je in Laos of Finland over straat, word je aangesproken door iemand met een te jonge vriendin en een bolderkar die je in dat blad zag staan. Dan heb je wat uit te leggen John.

Brrr, wat een situatie.

Eelco (die ook wat met 8 heeft, want dat is het aantal oesters dat hij nu gaat openen)

• John Copier

Nu ik er aan denk veronderstel ik dat Chardonnee, (Volg hierbij het verhaal op de voet http://chardonnee.reisprofiel.nl/ )sorry chardonnet, sorry Chardonnet, wel eens een vergissing gemaakt kan hebben en niet No 16 maar No 15 in gedachten heeft. En die No 15 ken ik. Dé legendarische No 15 Serge Blanco, is alom over de hele wereld en omstreken bekend. In tegenstelling wat zijn naam doet vermoeden is de man pikzwart. (Ik hoop dat die naam “pikzwart” niet door de prikbord polisie er af wordt gehaald want dat haalt mijn hele verhaal onderuit). Die Serge Blanco was een echte No 15. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer. Hij heeft ooit een doodschoptackel overleefd waarvoor je nu een levenslange uitsluiting krijgt. Hij deed dit met de volgende woorden af, zonder met de ogen te knipperen, “de volgende is voor mij”. In die tijd was het nog niet normaal dat No 15-ens met een kleurtje doodschoppen kregen. Ik denk toch niet dat deze No 15 de No 16 is die wordt opgevoerd. Trouwens die No 3 van Eelco ken ik ook maar dat moet Eelco maar voor z'n rekening nemen. Nog 128 te gaan.

John

• Eelco van Wieringen

Kijk John, als gezegd, ik heb het plaatje niet. Maar dat neemt niet weg dat ik wel kan speculeren. Wellicht Koos Kool (zat in mijn krantenwijk, maar ken ik niet persoonlijk) of Joke Lev (zegt me niets) of Sladjan Sarrur (zegt me ook niets).

We krijgen de 140 wel vol.

Salut,

Eelco

• John Copier

Dat is het juist. Wanneer je het plaatje niet hebt zit je maar te gissen. Maar Grand Jury moet iets in Amerika zijn. Is het niet iets wettelijks of zo je wilt niet-wettelijk? Kan niet anders of het zal wel met Al Qaeda te maken hebben. En dan wordt het helemaal onbegonnen werk. Tenslotte zijn we nu al een paar jaar verder en we weten nog altijd niet wie of wat er op Cuba zit en naar men zegt gebruiken een groot aantal in- en opgeslotenen aldaar aliassen. Kom er dan nog maar eens uit. Maar het is fijn dat Chardonnet dit aan het onderzoeken is. Kunnen we niet aan letters van de achternaam doen, bijv. Piet of Arie B? Kijk dan wordt het al weer duidelijker.

Ik ga Peter R de V bellen.

Tot s'morgens.

John

• Robèrt Koopman

Ik maar denken dat postings na 23:00 eigenlijk niet meer moeten, nu lijkt het al na 15:00 nergens meer over te gaan…. :-)

Ai, ik ben ook ruim over de grens zie ik nu.

M.v.g,

Robèrt

• Ruud Göebel

Robèrt, ook het lezen van dit prikbord na 23.00 uur is ten sterkste af te raden, voor je het weet begrijp je niet wat er staat en dan ga je al weer prikken;)

John en Eelco zijn een beetje de fout in gegaan om een klein probleem meteen te gaan mondialiseren, maar ja dat krijg je met grote geesten. Terug naar de eigenlijke vraag: Wie stond waar en met welk nr.? Dit probleem is al lastig genoeg, want er is kwistig en achteloos met getallen gestrooid. Kyra is nu bekend en haar buurman (zonder nr.) nu dus ook, want die kende ik dan weer, nl. Carsten. John was al door chardonnet herkend en dat was John 3 van dit prikbord.

Echter op de foto nr. 2! Hier zie je maar weer eens wat de gruwelijke willekeur van het strooien met getallen teweeg kan brengen. John staat vooraan en zou dus nr. 1 moeten zijn. Eigenlijk is dit het enige getal dat bij deze John hoort! Ik ga nog even verder met puzzelen.:+

Ruud.

• Robèrt Koopman

Ruud Göebel schreef:

>

> Robèrt, ook het lezen van dit prikbord na 23.00 uur is ten

> sterkste af te raden, voor je het weet begrijp je niet wat er

> staat en dan ga je al weer prikken;)

Daar zit ook wel weer wat in…. :D

M.v.g,

Robèrt