2e Colonjes, nr 4

• Eelco van Wieringen

Geweldig weer in deze hoek van het land, zon, een dik pak sneeuw, lege agenda en een volle tank. Dus waagde ik mij met doodsverachting op de steile, bochtige slingerweggetjes die naar Wijnhoeve Colonjes in Groesbeek leiden. Camera mee en enkeldiep wegzakkend fotootjes maken van de wijngaard en het in suiker weggestopte heuvelland.

Ik heb Robert al lief aangekeken en hoop dat dat voldoende is voor hem om het resultaat te plaatsen. Ik heb voor het tripje overigens flink moeten boeten: de slingerweggetjes zijn er ook op de terugweg en daar staan bomen langs. Mijn oude Fordje staat nu vermorzeld voor de deur. Pokke.

Salut,

Eelco

• Robèrt Koopman

Iemand die met een stuur in zijn hand op de stoep staat kan je niet weigeren… :+

M.v.g,

Robèrt

• Hendrik

Wat een tokkie bende aldaar.

Nog niets gesnoeid, een batterij vaten in een tent?

Dat doen ze in Nijkerk beter:+

Hendrik, die het wel te doen heeft met dat Fordje :)

• Ruud Göebel

Zo'n Fordje is dan ook echt helemaal niks. Zelfs in de binnenstad van Amsterdam; “de Jordaan” deed zo'n ding het al niet! :+

www.muzikum.eu/artist.php?artist_id=646&mode=lyric&lyric_id=24261

Ruud.

• Peter vdB

Héérlijke beelden, Eelco. En goed dat je gebruik maakt van het moment. Chapeau.

Die beelden etsen zich in het geheugen. Een auto is maar een auto, toch :-)

• theo

Prachtige foto's. Geeft mij inspiratie ook te gaan, er lig ook hier volop sneeuw.

Mijn broer heeft een autobedrijf, ik kan wel zorgen dat hij je matst met een goeie auto.

TG

• Klaas Vaak

Niets dan lof over de Colonjes!

Prachtig bedrijf met een uitermate ‘begeisterde’ wijnmaker. Maakt beter spul dan daar in Nijkerk. 't Is de top in Nederland.

En de vaten in de tent zijn gebruikte, lege vaten; te koop voor eigen gebruik.

Gewoon een keer langs rijden en door de biologische wijngaarden struinen samen met Freek. Bijvoorbeeld in de lente als de oogverblindende ‘Evangelische Mischung’ in bloei staat.

Groet,

Klaas, die geen enkele binding heeft met de Wijnhoeve :Z

• Udo

Prachtige foto's!

shit van je auto

Udo

• Eelco van Wieringen

Toch sta ik op het standpunt dat je wat over moet hebben voor wat strakke foto's. Het vervelende is wel dat ik de aankomende tijd boodschappen moet doen met de Lamborgini.

Salut,

Eelco

• Robèrt Koopman

Nog een mooie winterse wijngaard.

Deze foto komt van Peter vbB en is van “wijnvriend” Hans.

Hoeve Nekum in Zuid Limburg.

M.v.g,

Robèrt