Muchas gracias Romke

• Wechseler Jr.

Hi Romke (en via deze manier, dus ook de andere prikkers),

Wat een ontzettend lief gebaar van je. We zijn erg blij met de extra fotoruimte op onze weblog en zullen snel nog meer foto´s plaatsen. Leuk ook je reacties op de weblog. We zijn daar erg blij mee en stimuleert ons des te meer om onze belevenissen goed en snel te publiceren.

We genieten (zoals je zei) enorm van de reis en laten de boel soms voor wat hij is, heerlijk. Ik hoorde van mijn vader dat jullie sinds kort samen op wijncursus zitten. Volgens mij hebben jullie het inderdaad nodig ;). Het leek me een goede verdieping. Heel veel succes daarmee en tot de volgende proeverij halverwege 2009!

Groetjes vanuit Chili op dit moment,

Luc & Lucy

• Udo

Hebben jullie nog leuke nieuwe wijnen ontdekt in Chili?

En even een linkje naar de weblog van L&L: http://lucenlucy.reismee.nl

Udo

• Mathieu Wechseler

Deze jongen wordt een hele grote, want ik volg hem nu al wat jaartjes en hij is al behoorlijk geïnfecteerd met het wijnvirus ;-)

Als iemand onder u een introductie voor Luc en Lucy bij wijnbedrijven in Chili of Argentinië (Mendoza) heeft, laat het ze dan weten op hun weblog: lucenlucy.reismee.nl

Alvast bedankt.

Mathieu

• Wechseler Jr.

We hebben tot nu toe nog weinig goede wijnen ontdekt. Budget staat dat ook niet echt toe, al zijn er ook goede goodkope wijnen in omloop. We hebben enkele goede adressen gekregen van een wijnwinkel om te bezoeken in Mendoza. Daar kijken we naar uit. We houden jullie op de hoogte als we iets vinden.

Gr. Wechseler Jr.

• sjaak Kaptein

Goede morgen Luc en Lucy,

Heb jullie weblog gisteren bekeken.

Dat wordt een mooie reis.

Zuid Amerika is in dit in mijn ogen misschien wel meest dynamische, intrigerende werelddeel dat er is.

Mijn vrouw en ik zijn er twee keer (ook als back packer) geweest en krijgen een kick van alles wat we zien en lezen over Zuid Amerika. Je web log was dan ook aangenaam om te bekijken.

Kon gisteren geen reactie plaatsen. Daarom maar even hier

Mendoza is een behoorlijk toeristische maar wel interessante stad.

Er zijn vele wijnwinkels die de wijnen uit de streek verkopen.

Ook kan je via het Officina de Turismo met een tocht naar verschillende wijnbedrijven gaan. Het was de eerste keer in ons leven dat we met zo'n begeleide wijntrip meegingen. Was heel boeiend.

De mooiste wijnwinkels staan in Buenos Aires.

Eén daarvan is Mundo del Vino. Ongeveer het formaat van Lavinia in Parijs, Barcelona of Madrid. Een gigantische hoeveelheid aan alleen maar Zuid Amerikaanse wijnen van het beste niveau.

Ieder Zuid Amerikaans land heeft zijn eigen sfeer. Ieder land heef zijn eigen schoonheid

Wij waren het meest onder de indruk van Paraguai en Bolivia.

Jullie hebben er goed aan gedaan om voor Zuid Amerika te kiezen.

Sjaak Kaptein

• Willem Booij

L&L

ik heb geen flauw idee waar jullie uithangen, maar ik kan zeker wel een introductie organiseren in Chili. Wellicht via paps..

Mat ons kan ff bellen indien gewenst.

Gr

• Pierre

Romke,

Veel succes met de leukste & zwaarste wijnopleiding van NL! En daarna meteen door voor MW?

• Hendrik

Hallo L&L

Vanuit Leusden ook een fantastische reis gewenst, geniet ervan!

je Hendrik