Clos Mogador proeverij update

• Hendrik

Broeders van de natte gemeente:

even een update!

tot nu toe ben ik de hand weten te leggen op de volgende jaargangen Clos Mogador

1992-1995-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-en waarsch een vatmonster 2007, alsmede 3 jaargangen Nelin, de witte wijn van Barbier.

De organisatie zoekt wereldwijd naar ontbrekende jaren.:+

Mensen met zo n fles mogen automatisch en gratis deelnemen aan deze proeverij.

De proeverij zal plaats vinden in Tapas restaurant Parador te Leusden.

Derk Jan zorgt weer voor Riedel glaswerk!

Aanvang 14.00 einde plm 16.30

Kosten 49,98 per persoon, incl een aantal leuke tapas.

Mensen die een of meerdere kistjes hebben besteld, kunnen die na afloop mee nemen.

Er zijn nog enkele plekken vrij, en aankoop van C.M. is niet verplicht :)

Gelieve uw komst nog een keer te bevestigen.

Tot de 31ste Januari

uw Hendrik

• Udo

Betaal die € 49,98 met liefde, desnoods € 50,-, maar waarvoor is dit precies? Die paar leuke tapa's, voor aanschaf van flessen, voor een bronzen standbeeld?

En doen we nog een afterparty?

Udo

• Ger

Wil er zeker bij zijn, mag wat mij betreft ook wel €50 kosten :-)

En natuurlijk het bestelde kistje. Kan me voor stellen dat je het geld liever via de bank over gemaakt ziet? Mail me dan even je gegevens.

Ger

• Hendrik

Udo, die poen is nodig voor de aanschaf van jaargangen Clos Mogador, en de locatie.

De Gouden Eikel wordt als ik goed ben voorgelicht door J.B. geregeld.

Voor de liefhebbers zijn er ook nog een zeeeeer beperkt aantal flessen L`Espectacle 2006 beschikbaar.

je Hendrik

p.s. voor mensen die er prijs op stellen kan er na de proeverij ook nog een hapje of 2 worden gegeten.

Hoeft niet, mag wel

• Hendrik

Ger,

met de betalingen heb ik verder geen bemoeienis. Kan a contant, maar denk ik ook middels overmaking op de bankrekening van Merijn.

Ik zal een vilt stift mee nemen zodat Renee Barbier jouw kist kan signeren .

Als ik zie wat er voor een Champagne kurk wordt betaald, zal dat zeker zijn geld opbrengen :+

je Hendrik

• barney panofsky

Ik zal een viltstift mee nemen zodat René Barbier jouw kist kan signeren .

:+

• ChrisW

Bij deze de bevestiging van mijn aanwezigheid. Graag neem ik ook wat Clos Mogador 2006 na afloop mee, met of zonder signering door Mr Barbier.

Mocht er na inschrijving van alle prikkers nog een plek over zijn dan ben ik verplicht om bij deze mijn ega, Karen, voor te dragen om één van deze plekken in te vullen. Ze kan na onze recente ervaringen in Spanje de gedachte dat ik zonder haar al de jaargangen van Clos Mogador ga proeven maar moeilijk verdragen.

Gegroet,

Chris

• Wim dL

Ben erbij!

• Peter V

Ik ook !

• Ruud Göebel

Mí también.

Ruud