2009 voorspellingen wijnwereld

• André

Ralph,

Ik ga ervan uit dat juist meer “out of the box” gedacht zal moeten worden. Meer orginele acties enz. Sommige reacties in het stuk duiden daar ook wel op.

De handel zal wel moeten!

Ik denk aan de geweldige actie van Great Grapes “Route 62” vorig jaar. Het ultime zelf creeeren van toegevoegde waarde. Van niets iets maken. “Blue Ocean” creeren. Dat is nog geen gemeengoed.

Ik houd me vast aan je Of ……………

• ralph

Hoi Andre,

Great Grapes vind ik wel een goed voorbeeld. Stond ook iets over in de Adformatie. In dat stuk werd ook gerept over het gebrek aan marketing slagkracht in de wijnhandel. Je moet het maar eens lezen.

groeten!

PS. Ik moet trouwens mijn postje even op 1 puntje stevig nuanceren.

“…producent onder druk zetten om te bewerkstellingen dat buitenlandse importeurs niet mogen leveren in Nederland…”

moet zijn:

“…producent onder druk zetten om te bewerkstellingen dat buitenlandse importeurs niet mogen leveren in een ander land dan hun thuisland…”

• Ruud Göebel

Nog meer voorspellingen op Wijnplein.

www.wijnplein.nl/2009wp_2.php?PHPSESSID=cbb27114004be09e093d8bef0b3047ed

Ruud.

• Robèrt Koopman

Ik lees bij velen dat ze er zin in hebben en dat er met goede werknemers gerust wat van 2009 te maken valt…..

Dat klinkt natuurlijk leuk maar wie vliegen er als eerst uit als het even tegen zit?

Ook al ben je nog zo'n goede werknemer je mag vertrekken bij een beetje tegenwind.

Ik ben niet zo gerust op 2009.

En dan bedoel ik daarmee dat ik niet gerust ben voor veel werknemers.

M.v.g,

Robèrt