Ik ga binnenkort met mijn lief een weekend naar Mechelen en ben voor de zondagavond op zoek naar een goed restaurant in Mechelen zelf, heeft iemand een tip voor een goed restaurant ? Andere tips waar ik een goed glas wijn drinken zijn ook welkom.
addy,
mechelen is een pretty dull place en ik vrees dat er op zondagavond weinig open zal zijn. als er dan al iets open mocht zijn dan zul je er ongetwijfeld als één van de enigste tafeltjes zitten. op 20 minuten sta je in Brussel of Antwerpen. Misschien is het te overwegen om daar een vorkje te gaan prikken ?
indien je nog geen overnachting mocht hebben dan kan ik je ten zeerste een alternatief aanraden : boek een kamer in de prachtige B&B Barebeekhof. Je hebt er een prachtig huis met uitzonderlijke ingerichte keuken (waaronder een authentieke altijd smeulende AGA stoof) ter beschikking. De eigenaars wonen er niet en op zondag kan ik me niet voorstellen dat er gasten zijn : ergo : it's all yours. Ga naar een traiteur en/of kook zelf en ontkurk een topfles, geniet van het prachtige decor, de open haard, de kunst die er hangt, de sfeer ginds, … Je zal er tonnen meer plezier aan beleven dan een diner in leeg restaurant in mechelen op zondag.
www.barebeekhof.be
veel plezier,
Tom
Hoi Tom,
Barebeekhof ziet er erg goed uit heb helaas al een overnachting geboekt, vandaar dat ik ook op zoek ben naar een goed restaurant in Mechelen zodat ik niet hoef te rijden. Als er niets is zit er niets anders op dan naar Brussel of Antwerpen te rijden. Voor een volgend weekend rust samen met mijn vrouw zal ik het toch in gedachten houden en inderdaad zelf een paar flessen topwijn meenemen.
Gr, Addy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?