Dank je Marcel.
Ik wist niet dat het dat hotel was.
Ik had iets heel anders in mijn hoofd, het is ook al even een tijdje geleden.
Was dit niet toen Hiddink er nog de trainer was?
Ach maakt ook niet uit, de Echoput is in de buurt.. :-)
M.v.g,
Robèrt
@ Ron
1) Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar kort door de bocht om ‘De Echoput’ af te stempelen als ‘een voetballers-hut’. Er komen voetballers, dus de tent is @!#$? Het Nederlands elftal traint met enige regelmaat in Noordwijk en verblijft dan in Huis ter Duin? Dat hotel inclusief Restaurant Latour direct ook maar afserveren dan met het preditaat ‘voetballershut’?????
2) De Echoput èn eigenaar Peter Klosse hebben staat van dienst waar weinig restaurants en horeca-ondernemers aan kunnen tippen. Het Alliance-restaurant bestaat al generaties en heeft vele decennia lang één en zelfs twee Michelin-ster(ren) gehad. De jarenlange nieuwbouw, die qua tijdsduur enorm is uitgelopen waarna kort voor de opening er 50.000 liter water het gebouw in stroomde, maakte een einde aan die ster. Wat blijft, is een buitengewoon goede, degelijke en ambachtelijke maar vooral ook heerlijk kokende witte brigade. En wie de naam Edwin Raben niets zegt… tsah..
3) Het is erg lastig om een Nederlands restaurant aan te wijzen waar geen gastheren, gastvrouwen of sommeliers rondlopen die niet hun opleiding hebben gehad aan de Academie voor Gastronomie van, juistum, Peter Klosse. Sterker nog, vrijwel al het aanstormend dan wel inmiddels gearriveerd talent van bijvoorbeeld De Librije, Beluga, De Bokkendoorns en De Lindenhof is opgeleid door Klosse.
Zo'n bedrijf en zo'n ondernemer serveer je dus niet af als ‘voetbalhut’, tenzij je je bezwaren ook kunt onderbouwen…
En zeker waar het er op lijkt dat je er ook nog een keer qua feiten naast zit, krijg ik dan het ernstig vermoeden dat je iemand nabralt.
Beste Wim,
Ik denk dat jij de twee zaken door elkaar haalt…. :-)
De Echoput is niet die voetballershut, of ik begrijp het verkeerd.
En dan nog, een “voetbalhut” is dan wel een plek waar mensen komen met een riant boven-modaal inkomen, 40.000 in de week is geen uitzondering, dus die hebben wel wat te besteden en kijken niet naar de prijzen achter de komma.
Is misschien ook wel weer kort door de bocht…. :-)
M.v.g,
Robèrt
Lees het draadje nog eens.
Bericht 1 : Chris: Waar eten rondom Hoenderloo?
Bericht 2: Ronald: Echoput aan te bevelen.
Bericht 3: Robert: Vraag over voetballers
Bericht 4: Wim: Echoput
Bericht 5: Ron: Niet naar die voetballershut
Als ik mij vergis, op welk etablissement heeft dan de term ‘voetballershut’ betrekking als daarmee niet de Echoput werd bedoeld?
;-)
Beste Wim,
Geen punt van maken…
Misverstandje maar iedereen begreep het en jij begreep het ook maar net even anders.. :+
Ik had niet over voetbal moeten beginnen maar Hoenderloo deed mij er zo aan denken dat ik het gewoon moest weten.
Welk hotel ze daar dan zaten natuurlijk, dat wilde ik weten.
M.v.g,
Robèrt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?