Eten in Hoenderloo ??

• Robèrt Koopman

Dank je Marcel.

Ik wist niet dat het dat hotel was.

Ik had iets heel anders in mijn hoofd, het is ook al even een tijdje geleden.

Was dit niet toen Hiddink er nog de trainer was?

Ach maakt ook niet uit, de Echoput is in de buurt.. :-)

M.v.g,

Robèrt

• Wim dL

@ Ron

1) Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar kort door de bocht om ‘De Echoput’ af te stempelen als ‘een voetballers-hut’. Er komen voetballers, dus de tent is @!#$? Het Nederlands elftal traint met enige regelmaat in Noordwijk en verblijft dan in Huis ter Duin? Dat hotel inclusief Restaurant Latour direct ook maar afserveren dan met het preditaat ‘voetballershut’?????

2) De Echoput èn eigenaar Peter Klosse hebben staat van dienst waar weinig restaurants en horeca-ondernemers aan kunnen tippen. Het Alliance-restaurant bestaat al generaties en heeft vele decennia lang één en zelfs twee Michelin-ster(ren) gehad. De jarenlange nieuwbouw, die qua tijdsduur enorm is uitgelopen waarna kort voor de opening er 50.000 liter water het gebouw in stroomde, maakte een einde aan die ster. Wat blijft, is een buitengewoon goede, degelijke en ambachtelijke maar vooral ook heerlijk kokende witte brigade. En wie de naam Edwin Raben niets zegt… tsah..

3) Het is erg lastig om een Nederlands restaurant aan te wijzen waar geen gastheren, gastvrouwen of sommeliers rondlopen die niet hun opleiding hebben gehad aan de Academie voor Gastronomie van, juistum, Peter Klosse. Sterker nog, vrijwel al het aanstormend dan wel inmiddels gearriveerd talent van bijvoorbeeld De Librije, Beluga, De Bokkendoorns en De Lindenhof is opgeleid door Klosse.

Zo'n bedrijf en zo'n ondernemer serveer je dus niet af als ‘voetbalhut’, tenzij je je bezwaren ook kunt onderbouwen…

En zeker waar het er op lijkt dat je er ook nog een keer qua feiten naast zit, krijg ik dan het ernstig vermoeden dat je iemand nabralt.

• Robèrt Koopman

Beste Wim,

Ik denk dat jij de twee zaken door elkaar haalt…. :-)

De Echoput is niet die voetballershut, of ik begrijp het verkeerd.

En dan nog, een “voetbalhut” is dan wel een plek waar mensen komen met een riant boven-modaal inkomen, 40.000 in de week is geen uitzondering, dus die hebben wel wat te besteden en kijken niet naar de prijzen achter de komma.

Is misschien ook wel weer kort door de bocht…. :-)

M.v.g,

Robèrt

• Chris

Prikkers,

Bedankt voor alle info , de Echoput had ik al in gedachten ,bij Poppe en Jules Verne ga ik zeker ff kijken/eten. Imand bekent met “de wilde pieters”?

En zijn er nog wijnwinkels die het bezoeken waard zijn?

Gr.Chris,

• ron

Wim,

Zoals Robert al opmerkt haal je twee zaken behoorlijk door elkaar.

Over de Put zul je van mij - om meerdere redenen- geen verkeerd woord horen.

Ron

• jenny

Ik denk dat jullie 2 zaken door elkaar gooien

De voetballers zitten inderdaad in Hoendeloo, maar dat heeft helemaal niets met de Echoput te maken

Die zit aan een heel andere kant van Apeldoorn en is inderdaad klasse!!

groetjes

jenny

(die tussen Hoendeloo en de Echoput in woont)

• Wim dL

Lees het draadje nog eens.

Bericht 1 : Chris: Waar eten rondom Hoenderloo?

Bericht 2: Ronald: Echoput aan te bevelen.

Bericht 3: Robert: Vraag over voetballers

Bericht 4: Wim: Echoput

Bericht 5: Ron: Niet naar die voetballershut

Als ik mij vergis, op welk etablissement heeft dan de term ‘voetballershut’ betrekking als daarmee niet de Echoput werd bedoeld?

;-)

• jenny

Als je effe googled zie je dat het oranje elftal destijds in residence Victoria in Hoenderloo heeft gezeten

dat dus niets met de echoput te maken heeft

groetjes

jenny

• Ron

wilde pieters en jules verne: eten is bepaald minder

goede wijnwinkel; henri bloem apeldoorn en ten voorde in ugchelen

ron

• Robèrt Koopman

Beste Wim,

Geen punt van maken… ;)

Misverstandje maar iedereen begreep het en jij begreep het ook maar net even anders.. :+

Ik had niet over voetbal moeten beginnen maar Hoenderloo deed mij er zo aan denken dat ik het gewoon moest weten.

Welk hotel ze daar dan zaten natuurlijk, dat wilde ik weten.

M.v.g,

Robèrt