Oomoo niet in Nederland

• André

Constellation Europe has three new wines under its Hardys Oomoo label.

Oomoo: three new wines

The three new wines are Oomoo Adelaide Hills Chardonnay 2007, Oomoo Coonawarra Cabernet and Oomoo Adelaide Hills Sauvignon Blanc 2008.

The premium Oomoo range has been designed to reach a different target market to the traditional Hardys offering, and to highlight the diversity that exists under the Hardys label.

The Oomoo Adelaide Hills Chardonnay 2007 will be available in Tesco from mid-March, where it will join the existing Oomoo McLaren Vale Grenache Shiraz Mourvedre 2006 listing.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bij mijn vraag bij Hardy's Australie bij Adelaide, waarom deze wijn niet in Nederland verkrijgbaar is, en ook niet wordt (?), kreeg ik het antwoord dat dit merk moeilijk te introduceren zou zijn vanwege de naam.

Jammerrrrrr!

André

• Mathieu Wechseler

In Chili zal de introductie waarschijnlijk ook mislukken!

Gezien op de weblog van Luc en Lucy,…die overigens hun eerste stappen ondernemen op het gebied van wineries bezoeken.

http://lucenlucy.reismee.nl/

• Ruud Göebel

Een goede vriend van mij uit Leie, zou dit snel hebben opgelost! “Haumeau” en niemand die dan nog aan een wasmiddel denkt.:)

Ruud.

• Peter Z.

Voor de echte liefhebbers…te koop bij Colruyt in België.

• Esser

Trouwens ook de shiraz is te koop bij de Colruyt-vestigingen in België. Een heerlijke wijn die zijn prijs waard is.

Je weet niet wat je mist, Nederland.

Europa is dus toch nog niet erg Europees.