DRC proeverij

• Willem Booij

Prikkers,

na het geweld van Hendrikus met de Prio-ratten en bijbehorende lichtvoetige nuances is het vrijdag a.s. tijd voor wat slobbers van DRC.

Een select gezelschap zal vrijdag 12 tal wijnen van Domaine Romanee Conti gaan degusteren en naderhand tijdens een bachanaal gaan drinken als zijnde goden :D

Robert zal een aantal foto's plaatsen bij dit artikeltje en wellicht volgen de foto's nog van de 3 mog ontbrekende wijnen. Uiteraard zullen de sfeerfoto´s t.z.t. volgen.

De proeverij zal ingeleid worden door de deskundige van de avond: Gert Crum

grt,

• Hendrik

Sta ik niet eerste op de reserve lijst?

Met zo n epidemie weet je maar nooit wat er kan gebeuren :+

Alle deelnemers veel plezier gewenst!

uw Hendrik

• Ruud Göebel

Ik ben blij voor jullie dat die DRC proeverij, die al heel lang in de lucht hing, nu definitief plaats gaat vinden. Ik hoop te lezen dat zelfs John v.T. een keer Whow! zal roepen. Dat de enige echte kennert, Gert Crum erbij wil zijn, bewijst maar weer eens wat het wijnprikbord vermag!:)

• Robèrt Koopman

Hier wat foto's van de Franse Kroonjuwelen.

Die met die slechte etiketten doet mij wel een beetje pijn hoor!

Ga er geen foto van mijn eigen flesje naast zetten, die heeft een perfect etiket de laatste keer dat ik hem zag… :-)

M.v.g,

Robèrt

• Ingrid Larmoyeur

wow!

dat klinkt goed,

en met mooie deskundige begeleiding,

top!

JohnvT ook aanwezig…?

leveren ze die DRC dan ook in dubbele magnums…,?

;-)

alle gelukkige deelnemers een waanzinnig mooie proeverij gewenst!

Ingrid

• john

Hey Ingrid,

Ik ben er ook bij ja…..en helaas…….ik heb deze wijnen niet in grote flessen….

Moet eerst maar eens zien of ik dit te nassen vind….zo niet, dan is een magnum alleen maar 2 keer ellende….:D

Hasta Luego

John

• Hendrik

Ik denk aan wat Spaans, danwel een Yquemmetje :+

• Hendrik

Oeps, verkeerde draadje :+

Robert, kan dit onder vrijdag?

• Ruud Göebel

Mijn waarde Hendrik, het gevoel bekruipt me, dat je langzamerhand wel wat in de war begint te raken dat je niet op dat toch wel erg F$@^$e evenement aanwezig zult zijn. Spijtoptant? Zaterdag weten we het! :D

Ruud.

• Hendrik

Ruud,

inderdaad heb ik mixt feelings.

Aan de eene kant is het mij een lief ding waard, maar aan de andere kant zou ik met mijn ongezouten kritiek die hele proeverij kunnen ver@#$%^&_ :+

Ben heel benieuwd of de deelnemers zich niet te veel door de waarde, c.q. het etiket laten leiden.

Wees verzekerd echter van het feit dat er hier simultaan ook iets speciaals open gaat :+ Ik wens Wim en Willem alsmede alle andere deelnemers een voortreffelijke avond.

Saludos cordiales

Hendrik