DRC proeverij

• Robèrt Koopman

Ghehe… :-)

Nee, nu niet meer.

Zodra er reacties komen is het overzetten niet te doen.

M.v.g,

Robèrt

• Udo

Natuurlijk wordt je beïnvloed door het etiket en de waarde. Er staat een flesje bij die afhankelijk van de aanbieder tussen de € 3.950,- en € 6.122,- moet kosten. We proeven, herstel drinken, met het etiket pontificaal in zicht.

Neemt niet weg dat er ook dan kritiek mogelijk is. De betreffende ‘Domaine de la Romanée-Conti Romanée-Conti 1992’ heeft slechts 85 puntjes gekregen van WS.

Kijk er enorm naar uit!

Udo

• john

ik ben ervan overtuigd dat ik niet geintimideerd ben door de etiketten…….als ik deze Pinot Noirs nog steeds niet lekker vind, dan is dat gewoon de conclusie. Al moet ik wel zeggen dat de Bourgognes die ik wel lekker vond allemaal toppers waren in naam, faam en prijs. (uiteraard blind). Het waren vooral Richebourgs van Gros en Liger-Belair. Ook kan ik mij een Mazis-Chambertin van Dugat-py uit 2001 nog herinneren……WOOOOOOW riep ik tegen de inbrenger..ze kunnen dus blijkbaar wel topwijn maken in de Bourgogne :D….waar kan ik dit kopen? Enfin…….400 euro per fles…………inderdaad……onder de 100……enfin u kent mijn standpunt….

• romke van dijk

Ik denk dat we gewoon moeten gaan genieten. Oordelen en veroordelen, prijs/kwaliteit-vergelijkingen, 't gaat bij deze wijnen gewoon niet op.

Dus ik ben van plan het gewoon heel intesief te gaan ervaren en beleven. Mooi en lekker wordt het zeker, hoe lekker weten we na afloop.

In ieder geval realiseer ik me dat ik bevoorrecht ben om dit mee te maken!

Groet,

romke

• Udo

DRC staat op mijn lijst van wijnen ooit nog te drinken. Sinds 15-11-2007 heb ik al een oude Grange mogen proeven en nu deze. Mag wel gaan nadenken over nieuwe wijnen op het lijstje :-)

Lijstjes te vinden op http://www.prikpagina.nl/archief/read.php?f=310&i=85825&t=85505

Udo

• Martin

85 WS punten….. en dan zo duur……de meeste Griekse wijnen scoren allen hoger, maar zijn gelukkig betaalbaar gebleven ;-)

Mvg

Martin

• Robèrt Koopman

Martin schreef:

>

> 85 WS punten….. en dan zo duur……de meeste Griekse

> wijnen scoren allen hoger, maar zijn gelukkig betaalbaar

> gebleven ;-)

Maar dat zijn dan wel punten met een andere wisselkoers…… ;)

M.v.g,

Robèrt

• Willem G

Mannen, veel genot morgen!

Indien het TOP wordt, komt er vast een DRC2.

Hierbij geef ik me alvast op.

Groeten,

Willem Geee.

• john

die komt er niet……:-)