Afgelopen nacht is Petra Thanisch bevallen van een dochter genaamd Sophia. 4150 gram en 52 cm. Moeder, dochter EN vader maken het goed. Jörg is supertrots en volgens hem is de wijnkoningin van 2027 al bekend……
Grüss Gott
John
Dat is prachtig om te vernemen! Nog leuker is dat we nu al weten wie er over zoveel jaren de nieuwe Mosel Weinköningin zal zijn!. Enne Willem kom op! Een beetje prikker heeft dat toch binnen 20 seconden te pakken?
Weingut Ludwig Thanisch & Sohn
Moselstraße 56
54470 Lieser / Mosel
Ust.-Id.-Nr. DE 0717530080
Fon: 0 65 31 - 82 27
Fax: 0 65 31 - 82 94
Email: info@thanisch.de
Ruud.
Leuk bericht. Ik heb Jörg net een mail gestuurd om hem en Petra te feliciteren. Eigenlijk meer Petra want die heeft het meeste werk verzet. Voor Jörg was het een …klusje.
Staat wel leuk, 2027 Krönung der Lieser Weinköningin Sophia I.
Tegen die tijd heb ik een wandelstok nodig. Zou dat instituut dan nog wel bestaan, vraagt
John zich af?
Afgelopen nacht blijkt een andere afgelopen nacht geweest te zijn. Is niet belangrijk. Een gezond kind en moeder is het belangrijkste. Ik kreeg per kerende mail onderstaande mail. Een tweede deel van de mail is niet voor ieders ogen. Ik kijk naar die *** auslese uit. Die zal er ooit wel eens komen.
John
Hallo John,
vielen Dank für diese schönen Glückwünsche .
Der Geburtstermin war aber der 4.2 aber ist ja egal.
Morgen kommt Petra aus dem Krankenhaus und dann sind wir hier zu 3.
Mit der Weinkönigin hast Du ja recht .Ich hab schon erzählt das Sie deutsche Weinkönigin wird aber zu erst muß Sie ja mal Lieserer Weinkönigin werden.
Wir hoffen das 2009 ein super Weinjahr wird und ich noch einmal eine 3 Stern Auslese abfüllen kann die dann Sophia gewitmet wird.
Beste Grüße vom stolzen Vater
Jörg
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?