Het verdikt van Zwolle

• Hendrik

Kreeg net een mailtje van Therese Boer dat de salon van de Librije 14 november ter onzer beschikking zou kunnen staan !

Wat mij betr. staat de datum dus vast.:+

Over hoe deze middag/avond verder dient te worden ingevuld ga ik mij het hoofd eens breken. Gezien de fantastische locatie, verzoek ik alle potentiele deelnemers om hun mooiste fles af te stoffen. Gelukkig zijn er een paar deelnemers met veel top Napa. Daar moeten natuurlijk F@~^$ zwaargewichten tegenover komen te staan!

Het verzoek is mij buiten het prikbord om enig inzicht te verschaffen in wat u denkt in te zetten. Vervolgens zal het nog een heel gepuzzel worden om daar leuke paartjes uit te vormen.

Ik stel mij voor dat we de middag proeverij laten volgen door een diner waarop we onze eigen wijnen mogen schenken. (zoals bij Y-Day 2 )

Laat maar weten wat u er van vindt, en kom maar op met die schreeuwende adelaars!

uw Hendrik

• Hendrik

Mogge #$%&^+

dank voor je snelle reactie.

2 doktorts en ondergetekende zullen zonder aanzien des persoon 14 a 15 deelnemers kiezen op basis van hun inbreng.

Om tot een mooi plaatje te komen zal dit nog wel enige tijd vergen.

T.z.t. neem ik contact op

Bedankt voor het begrip,

vr groet

je Hendrik

De premier grand cru s en wijnen waar ik nog nooit van gehoord heb beginnen te stromen :+

Nog geen Screaming Eagle tot nu toe…

• Hendrik

Dag #$%&*

Het is niet de bedoeling dezelfde wijnen als in Berlijn op tafel te krijgen.

Bovendien trappen we niet in de Chadwick truc (jonge chilenen tegen onrijpe bordeaux)

Wat dan wel?

Geef ons de kans om er een mooi plaatje van te maken door te vermelden welke toppers uit je kelder t.z.t. beschikbaar zijn.

Daar zijn op zijn minst premier grand cru s voor nodig, of hele mooie Napa.

6 keer Petrus of Mouton is echter niet boeiend, geef ons daarom a.u.b. wat speelruimte. Discretie verzekerd!

je Hendrik

ter info :+

• Hendrik

Hallo #$%&*#

Wat we drinken na afloop van de proeverij zal afhangen van wat we te eten krijgen, en is nog niet bekend.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=310&i=100278&t=100278

Het is idd de bedoeling mooi uitgerijpte bordeaux in te zetten, we trappen niet in de Chadwick val!

Zit te denken of die Lurton tijd en zin heeft (cheval blanc+Andes wijn?)

Heb jij nog suggesties? Laat maar weten

vr groet

en nog eentje :+

• Hendrik

We hebben al een inschenkert :+

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/02/sielug_linsey_vonn_toont_kapot.html#more

• John Copier

Ze is wel supersnel en… niet onbelangrijk, de fles zit stevig met dat verband in haar hand. Ik zou haar wel helpen met het openen. Misschien mag je zelfs achterop bij haar op de ski's.

John

• Peter Z.

Op verzoek van de organisator een berichtje geplaatst op Squires…

http://dat.erobertparker.com/bboard/showthread.php?t=194357

Ik ben benieuwd wat de suggesties worden…

Peter Z.

• Hendrik

Peter, mijn dank voor deze posting.

Van Napa weet ik zo goed als nx!

Alles voor de opleiding :+

je Hendrik