AC/DC en wijn........

• John

die combinatie valt niet mee…….

We hebben er 10 jaar op moeten wachten maar de komende maanden gaan we ze 4 keer zien (Antwerpen, Praag, Milaan en Wembly Londen)……om alvast in de sfeer te komen voor het concert in het sportpaleis op 1 maart aanstaande zo meteen de 1e combinatie:

For those about to rock, we salute you……..daarbij drinken we kanonkop Paul Sauer (moet je ze live kennen om de link te snappen….)

Wie heeft nog een combinatie die ik de komende dagen er tegenaan kan gooien?

Hasta Rosie

John die niet veel reacties verwacht :-)

• willem

Beating up the neighbours…..

Angus young heeft laats bij ons gegeten,moest toch 3x kijken voordat ik hem herkende zonder schoolpakje.

Veel plezier bij alle concerten

• Ruud Göebel

Welnu John, Albert Costa is captain geworden van het Spaanse Davis Cup team, maar dat zal jou worst wezen:D

Nee, het geluid van de band: www.youtube.com/watch?v=doHoE156RAo heeft hetzelfde effect op je kanus als een kogel uit het kanon van:

:+ Ruud.

• John

Thanks Willem! Beating up the neighbours heb ik ook liggen……..is zeker wel een combinatie van te maken…..

• John

haha superfoto Ruud! thanks… sprekend een kanon het podium…..:D

• Ruud Göebel

John, nog ééntje om er tegenaan te gooien! Wel een beetje te lief. maar de naam deugt wel! :)

Ruud.

• John

Inderdaad veeeeeeeeel te lief!

• Klaas Vaak

Whole lotta Rosé

• Jeroen

CAPE ROCK………. Shiraz……… Thunderstuck……lekker hoor

• Robèrt Koopman

Klaas Vaak schreef:

>

> Whole lotta Rosé

Dat zou mijn lijfspreuk kunnen zijn…. :-)

M.v.g,

Robèrt