Het Zwolle verdikt update

• Hendrik

Beste mensen,

van bijna alle deelnemers heb ik een lijst mogen ontvangen met daarop de wijnen die men denkt in te zetten. Wat staat daar zoal op?

alle premier grand cru s uit zeer goede en voortreffelijke jaren zoals b.v. Lafite, Margaux, Mouton, 1985-1986 1989 alsmede Latour 1989 en 1982. en vele, vele anderen

Dat zit wel goed:+

Pijnpuntje zit em in de nieuwe wereld. Graag hebben wij daar gelijkwaardige kwaliteit tegenover staan. Gelukkig hebben we nog alle tijd.

In april denk ik een bezoek te brengen aan een Napa verzamelaar van het eerste uur, om wat te brainstormen. Daarna komen we tripartair bij elkaar om de bokken van de geiten te scheiden :+

Graag dus nog enig geduld a.u.b.

Verder zit de organisatie niet stil, we zijn bezig om een of 2 aansprekende gasten te strikken. Jancis R is een mogelijkheid (is een persoonlijke kennis van D.J.) echter die neemt alleen haarzelf mee. Ik zie liever een hotemetoot met wat flessen onder de arm :+

Het aantal deelnemers schatten wij in op maximaal 14 a 15 personen.

Nadeel misschien wat minder wijnen, voordeel wat grotere “porties ” en meer rust om alles te proeven, even weg te zetten, en nog eens te proeven.

Heeft u op of aanmerkingen, c.q. uw wijnlijstje nog niet ingeleverd? kom maar op!

uw Hendrik

• Chris

Hendrik bij gebrek aan je e-mail adres.

Zal zorgen voor een flesje 1991 Ridge Monte Bello,

Gr.Chris,

• Jeroen

Ik heb mss wel wat heeeel erg moois uit australie Hendrik….

• Hendrik

Chris en Jeroen,

jullie hebben mail :+