Denkkutnie.
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3985
John
Gisteren deed ik een “shocking ontdekking” in de lokale supermarkt PLUS!!!!
Dat er een aantal flessen Ripassa van Zenato werden aangeboden, tot daar aan toe!
Maar dat ik Clos de Papes 2004 van Paul Avril en Bourgognes van Nicolas f@cking Potel tegenkwam, is voor mij het meest bizarre dat ik in een supermarkt heb meegemaakt!!!!
De prijzen waren overigens gepeperd (vooral van Nicolas Potel). Maar ik zal morgen of overmorgen terugkeren om een uitgebreid verslag te doen.
Gek genoeg is dit één van mijn voorspellingen voor de toekomst: “Supermarkten die topwijnen gaan aanbieden”,…maar dan wel in een andere setting.
Wordt vervolgd!
Amitiés,
Mathieu
@ matthieu
volledig mee eens
topwijnen die zichzelf verkopen (mede dankzij parker, winespectator, aandacht in de pers, reputatie …) hebben de dure tussenstappen van agenten, distributeurs, … niet nodig. directe verkoop aan de consument en/of aanbieding via een kanaal met minimale distributiekost (i.c. supermarkt, internethandel, …) is de kost/marge efficiëntste oplossing.
@ john
iedere consument - ongeacht of die veel of weinig, duur of goedkoop, rood of witte, … wijn koopt - zal ooit van een dergelijk initiatief profiteren. natuurlijk zit ie er niet op te wachten, maar dit is nooit het geval met een innovatief product of dienst.
Tom,
Ik chargeer een beetje. Dat dit is bedacht zal niet nieuw zijn. Het is alleen voor ons weinig bruikbaar. Maar ben je gewend om bij de super je wijn te kopen dan is het zeker een aanvulling. Ooit wordt deze techniek misschien elders ingezet en dan is het wel bruikbaar. Tegen techniek moet je ook niet vechten. Heeft weinig zin.
John
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?