Bossenbroek bankrupcy??

• Jeroen B

Beste prikkers,

Ik hoor in de wandelgangen dat Bossenbroek wijnaccessoires wegens succes …….ermee is gestopt.

de website is al offline!!

Weet iemand een goed alternatief???

Gr Jeroen

• Ruud Göebel

Hoi Jeroen, er is wel wat te vinden via: www.wijninfo.nl/site/nuttigewijnadressen/Auto_Wijnaccessoires.php

Ruud.

• Wim dL

Laten we het er op houden dat ze noch via hun website noch telefonisch bereikbaar blijken.

Dit soort geruchten wemelt in dit soort economische tijden al snel rond, al dan niet geholpen door de concurrentie of een medewerker die er de p. over in heeft dat hij is toegevoegd aan de arbeidsmarkt ;-).

• Ronald Heijden

Heren,

Bericht is helaas wel correcht i.v.m. uitgeschreven uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel.

Ronald

• Wim dL

Is bedrijfsbeëindiging synoniem met “bankrupcy” ?

Wat overigens bankruptcy zou moeten zijn, maar dat terzijde ;-)

• Freek

Das wel balen. Wilde binnenkort wat van die 1-persoons spuugemmertjes aanschaffen. Heeft iemand een ander adres waar dit soort accesoires zijn te verkrijgen?

Groet,

Freek

• sjaak Kaptein

Wat vreselijk jammer.

Hoop dat het niet waar is.

Een heel sympathiek en goed bedrijf.

Prachtig assortiment

Heb bij zo'n bericht nooit maar dan ook helemaal nooit direct de behoefte aan een

vervangend adres.

Sjaak Kaptein

• van gruijthuijsen

Deze firma komt bij mij uit 't dorp (Oss) en ik doe wel eens zaken met deze heren/dames en inderdaad zijn keihard over de kop….ik heb nog wel wat van ze tegoed dus wie weet kan ik nog iets vangen….

• Ruud Göebel

Michiel, een volkomen niet ter zake doende mededeling op dit prikbord! :(

Ruud.

• Peter Z.

Nooit leuk als een bedrijf over de kop gaat. En voor ons als wijnliefhebbers al helemaal niet wanneer een bedrijf als Bossenbroek de handdoek in de ring moet gooien.

Een alternatief uit België is Girbal. Of ze ook in Nederland leveren is mij niet bekend, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Peter Z.