Geee, de Blinde Proeverij

• Eelco van Wieringen

Geee, is het een idee rijdens deze proeverij (http://www.prikpagina.nl/read.php?f=310&i=100116&t=100057) ook de zwarte proefglazen in te zetten? Die van mij maken op dit moment een rondreis door de lage landen, maar tegen die tijd heb ik ze wel weer terug. We kunnen er een heel intelligent opgezette proeverij van maken. Ik kijk er naar uit.

Salut,

Eelco

• Robèrt Koopman

Ik ben niet Geee nog ben ik deelnemer aan deze proeverij.

Maar ik zou in dit geval altijd gaan voor de zwarte proefglazen!

Als je het compleet onvoorspelbaar wilt maken zijn deze glazen van groot belang.

Misschien moet je ook nog wel in het donker proeven, geen indruk krijgen van de kleur.

Oioioi, wat baal ik als een stekker dat ik deze proeverij niet kan meemaken.

Niet omdat ik mensen af wil zien gaan maar gewoon ervaren hoe moeilijk het is wijnen te herkennen als je niets weet of kunt zien hoe en wat.

M.v.g,

Robèrt

• Willem G

Eelco, Robèrt,

Die zwarte glazen is misschien wel een goed idee. Hebben we er wel net zo veel nodig als er proevers zijn. (Ik denk aan 10 of 11)

Misschien is het een idee om de proeverij bij Robèrt thuis te doen. Kan hij er ook eens bij zijn.

Groeten,

Geee.

P.S.1 Ik begin hier echt pas in april aan.

P.S.2 Robèrt, iedereen moet natuurlijk wel een mooie wijn meenemen voor na het officiële deel, dan krijg je ook nog wat moois, niet blind, te proeven.

• Tom

g, er zijn twaalf glazen ter beschikking voor prikkers (z en eel hebben er elk 6) :-)

ikzelf overweeg om er ook 6 aan te kopen. lijkt me fijn speelgoed