Wie weet er een goed adres om 1 week vakantie te vieren in de Rhone?(of Provence)
Bij voorkeur bij een wijnboer/producent. Moet rustig gelegen zijn en enigzins van comfort niveau. Mag vakantie huisje zijn of Chambre d'Hote.
Is wel de zuid-Rhône.
Nabij de atoomcentrale in Tricastin. Ben je niet bang uitgevallen dan is het goed toeven op Domaine de Saint-Luc. Paar honderd jaar oude wijnboerderij. Lekker zwembad in de tuin. In de prijs is het ontbijt inbegrepen. Afspraak maken voor het diner. Het adres is La Beaume-de-Transit. Het Domaine ligt eigenlijk in Saint-Turquoit. Er staan overal borden. Kan niet missen.
Domaine des Grands Devers in Valréas. Prachtige kamers en voor een wijnliefhebber niet onbelangrijk de wijnboer heeft ook heerlijke wijnen. Zoek op de kaart het dorpje St. Maurice. Volg hierna de borden.
John
Marco,
Check this….. Ga daar elk jaar naartoe, behoren al bijna bij de inboedel. Uitzicht op de Dentelles de Montmirail, vlakbij Gigondas, Vacqueyras, alle Rhone Villages. op een kwartier rijden C9dP, Avignon, Vaison la Romaine etc.
Uitstekende lokale keuken. Hotel kan hier en daar wel een klein opknapbeurtje gebruiken, maar verder is het uitstekend, en niet duur. Midden in de wijngaarden
http://www.chateaulemartinet.com/
Theo
Hoi John,
Alle adressen heb ik bekeken en idereen bedankt voor de tips! Jouw adressen lijken mij het leukst en zijn ook betaalbaar. Sommige zijn echt mega duur. Nu twijfel ik tussen Dom.des Grands Devers en Dom.Saint Luc. Nu zoek ik een adres waar je ook een leuk contact met de mensen kan hebben. Ook stel ik een rustige ligging op prijs en ik wil veel over wijn weten.
Welk adres van de 2 zou je mij dan aanraden?
Gr,Marco
Marco Mansveld Schreef:
——————————————————-
> Wie weet er een goed adres om 1 week vakantie te
> vieren in de Rhone?(of Provence)
> Bij voorkeur bij een wijnboer/producent. Moet
> rustig gelegen zijn en enigzins van comfort
> niveau. Mag vakantie huisje zijn of Chambre
> d'Hote.
Beste Marco,
Ik lees net je bericht:
Wij verhuren twee gites (4 en 6 personen), smaakvol ingericht, midden tussen de wijnranken op ons wijndomein “Chateau de Panery”.
Ons domein ligt in de Gard, in de driehoek Avignon-Uzes-Bagnols. (Nabij het pittoresque stadje Uzes)
Graag verwijs ik je naar www.panery.fr voor meer informatie.
Ik kan, indien gewenst foto's van het interieur en de omgeving toesturen.
Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
Ik ben te bereiken op mijn nl'se mobiele nummer: 06 81923839
et vriendelijke groet,
Angelique Grijseels.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?