Wijnveiling 30 maart 2009

• Venduhuis van het Noorden

http://www.venduhuisvanhetnoorden.nl/index.php?p=a&select=7,17

• Wim dL

Een paar vragen.

1) Volgens mij is ‘medio maart’ hetzelfde als ‘half maart’. Dus is het op 17 maart wel tijd dat de gegevens volledig zijn. Wanneer is de boel klaar?

2) Is het volledige aanbod ook te downloaden in een PDF-bestand? Het is niet zo handig om pagina voor pagina op het web te moeten bekijken.

3) Hoeveel is het opgeld? Ook dat is lastig inzichtelijk.

Wat mij betreft nog even terug naar de tekentafel!

Succes, Wim

• Udo

Opgeld is 22%, maar er staan geen richtprijzen bij de kavels vermeld.

Zie veel oude lijken, zou goed zijn voor een ‘oude lijken PBP’?

Udo

• john

En de oude lijken zijn ook nog eens van slechte jaren………..alleen de kist Montrose 1982 is interessant…al maakte Montrose in die tijd ook zeker niet zijn beste wijn……

Hasta Luego

John

• william

idd veel oude lijken…

maar ook daar is een markt voor. Je zou ze de kost moeten geven die deze oude lijken te koop zetten op sites als Marktplaats onder het mom van:

"Het ideale cadeau voor een 50-jarige: Chateau Hupledepup 1959

nu perfect op dronk!

william

• Wim dL

Weer een vrolijke veilinghouder die de volgende keer iets beter voorbereid zal zijn alvorens hier te posten ;-)

• Venduhuis van het Noorden

Wat een vrolijke berichten ;-)

Ik geef toe, we lopen een beetje achter op schema, de richtprijzen staan uiterlijk komend weekend on-line. Voor de liefhebbers staat kijken vrij, en bieden uiteraard ook. Alle opmerkingen neem ik ter harte en zijn lessen voor een volgende keer. PDF-bestand is zeker een tip, bedankt!

• de bear fan Oerterp

Lezers van het prikbord: “de koopjes van maart 2009”!!!