Magister Vini

• André

Pierre,

Het makkelijkste antwoord is : Wat ze waard zijn zien we over 10-20 jaar.

Dat heeft de vinologenopleiding inmiddels gedaan. Halen ze nog 20 jaar?

De positie van de SWENopleidingen in Nederland is zeer goed te noemen.

Erkenning goed, marktaandeel goed.

Maar wellicht zijn alle wijnopleidingen over 10 jaar wel in het Engels en zijn er 3 Nederlandse MW's?

André

• Hendrik

Hoe is het afgelopen met de P.B.A. Academie ?

uw Hendrik

p.s. alles is ijdelheid

• Ruud Göebel

Dag Hendrikus, welkom terug op het prikbord en blij dat je weer een goed werkende provider hebt! 3 reacties van jouw kant binnen 9 minuten, echter in een toonzetting die bij mij het vermoeden doet rijzen, dat de wijn hedenmiddag in jouw karaf toch niet geheel en al aan je hooggespannen verwachting voldeed.:+:+

Ruud.

• Hendrik

Ruud,

ik heb nog steeds geen provider!

Zit op kosten van de werkgever van mijn zoon heel selectief wat te internetten.

Alice moeten ze ook aan haar schaamhaar ophangen :+

je Hendrik

p.s. nu in het glas Dido 2004 17.5 punten op mijn schaal

• Cor Balfoort

He Udo,

Gaaf om te horen dat je er aan gaat beginnen. Ben benieuwd naar je ervaringen. Ben momenteel nog erg druk, maar zo snel als er meer tijd is wil ik ofwel nog één gooi doen naar de MW, ofwel MV in Nederland gaan doen. Dat laatste trekt me de laatste tijd steeds meer, omdat je daar geen ‘language barrier’ hebt, en die nekt veel te veel buitenlanders op de MW, al heeft die voorlopig natuurlijk wat meer reputatie dan MV. Ben dus zeer benieuwd naar hoe dit vernieuwde programma in elkaar steekt. Hou je ons op de hoogte?

Cor